«غُصه‌های مجید» منتشر شد

«غُصه‌های مجید» منتشر شد

«غُصه‌های مجید» اثری از علی جعفری‌پویان به مناسبت هفتاد و چهارمین زادروز مجید انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی جعفری‌پویان به عنوان سولیست ویولن و ایده‌پرداز و تهیه‌کننده «غصه‌های مجید» می‌گوید این اثر روز سه‌شنبه ۱۷ اسفند ساعت ٢٠ منتشر خواهد شد.

او می‌افزاید: «این قطعه بر مبنای بخشی از آثار و تم‌های ماندگار مجید انتظامی برای ویولن و ارکستر تنظیم شده است. بازنویسی و تنظیم این اثر توسط احسان بیرقدار انجام شده است تا براساس بخشی از موسیقی‌های شناخته‌شده و ماندگار آقای انتظامی اثری مستقل برای ویولن و ارکستر خلق کند.»

جعفری‌پویان ادامه می‌دهد: «در این قطعه تم‌های موسیقی فیلم‌های «از کرخه تا راین»، «بوی پیراهن یوسف»، «بای‌سیکل‌ران»، «وصل نیکان» و «گرگ‌ها» را انتخاب و تمام تلاش‌مان را کردیم تا پس از گذشت سه دهه از ضبط و اجرای اصلی این آثار، اجرایی استاندارد داشته باشیم.»

همایون رحیمیان (مایستر)، نیما زاهدی، بردیا کیارس، حامد کرمانی، تینا جامه‌گرمی، امین غفاری، مونیکا لران، یگانه حسینی‌نیا، آرمین قضاتی، علیرضا چهره‌قانی، برهان همتی، احسان شامی، دانیال جورابچی، مجید اسماعیلی، مهرداد عالمی، ماکان خویی‌نژاد، کوروش کشاورز و عادل اصغرزاده نوازندگان سازهای زهی بوده‌اند و آرین قیطاسی نیز ابوا نواخته است.

«غصه‌های مجید» در استودیوی شهر صدا توسط حمیدرضا آداب (ضبط ارکستر زهی) و حامی حقیقی (ضبط ویلن سولو و کنترباس) ضبط شده و میکس و مستر آن را حمیدرضا آداب در استودیوی سرنا برعهده داشته است. سوگل ضامنی (طراح و گرافیست)، کامبیز باقری (تصویربرداری و عکس)، علیرضا صفرنژاد (تدوین) و سمیرا پیمان (عکس پوستر) از دیگر افراد حاضر در این پروژه هستند.

«غُصه‌های مجید» منتشر شد

۵۸۲۵۹

پست بعدی

وزیر بهداشت: کرونا قدرت واقعی ملت را نشان داد

ی مارس 6 , 2022
مهر نوشت: وزیر بهداشت با عنوان این مطلب که هر کاری مردمی باشد پایدار خواهد بود، گفت: کرونا، قدرت واقعی ملت ما را نشان داد. بهرام عین اللهی، روز یکشنبه در همایش مشارکت خیرین در حوزه سلامت که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، افزود: هر کشوری به هویت و تاریخ خودش نگاه می‌کند و ایران نیز از کشورهای با هویت است که به آن افتخار می‌کند. وی با اشاره به تاریخ بسیار غنی و پرافتخار ایران، گفت: بعد از انقلاب، تاریخ ایران دچار شکوفایی شد. وزیر بهداشت به مشارکت خیرین و افراد نیکوکار در پیشبرد امور اشاره کرد و افزود: هر کاری که مردمی باشد، پایدار خواهد ماند و کارهای دستوری قطعاً از بین خواهند رفت. عین اللهی به پاندمی کرونا در جهان اشاره کرد و گفت: کرونا، قدرت واقعی ملت‌ها را نشان داد. وی افزود: کرونا نشان داد کشوری قدرتمند است مردم آن با حکومت آن کشور سازگار باشند. عین اللهی ادامه داد: در موج پنجم کرونا شاهد وضعیت ناگواری بودیم، به طوری که روزانه ۵۰ هزار مراجعه و ۷۰۰ مرگ و میر داشتیم. اما، این مردم بودند که با مشارکت در برنامه واکسیناسیون، باعث شدند کشور از بحران کرونا نجات پیدا کند. بیشتر بخوانید: علایم درگیری خفیف کرونایی در بدن/ از صدای خشن تا نفخ شکم واکسن کرونا باعث ناباروری می‌شود؟ 47231

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000