“دارکلا”، روستایی که با همت جوان چمستانی بزرگترین معدن گل های آپارتمانی شهرستان نور شد

مجموعه گلخانه‌ای همیشک با همت مهندس مرتضی ابراهیمی در دارکلای چمستان احداث شد.

"دارکلا"، روستایی که با همت جوان چمستانی بزرگترین معدن گل های آپارتمانی شهرستان نور شد
به گزارش خبرنگار خبر فوری از شهرستان نور، مجموعه گلخانه‌ای همیشک در زمینی به مساحت ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع و گلخانه در فضایی به مساحت ۸ هزار و ۲۴۰ متر احداث شده است.

مهندس ابراهیمی در ادامه با بیان اینکه گلخانه یک شغل پر دردسر ولی عاشقانه است گفت: من و همسرم تمام سرمایه خود را در کار احداث این گلخانه گذاشتیم و پشیمان هم نیستیم چون به این شغل علاقمندیم.

 

این کارآفرین بیان کرد: در حال حاضر در این گلخانه ۱۰ نفر بصورت مستقیم از مردم بومی منطقه مشغول بکار هستند و ۷ تا ۸ نوع گل آپارتمانی معروف در اینجا تولید و تکثیر می‌شود.

مهندس ابراهیمی افزود: خوشبختانه در بحث فروش گل مشکلی نداریم و گل های استان های خراسان رضوی،استان مرکزی و محلات،اصفهان،کیش و یزد را تامین میکنیم و آمادگی صادرات گل به خارج از کشور را هم داریم.

IMG_20231231_143746_318

وی خاطرنشان کرد : در بخش دیگر از فعالیت ها، داروخانه گیاه پزشکی هم داریم که هم کودهای دولتی و هم سموم کشاورزی را توزیع می کنیم.

این کارآفرین جوان در پایان با ضمن تقدیر از همه مسئولانی که در زمان احداث این پروژه گلخانه ای نقش داشتند بر لزوم توجه ویژه در صنعت کشاورزی و گلخانه‌ای تاکید کرد.

منبع : خبر فوری

پست بعدی

همه چیز درباره مبلمان سری اکتورپ ایکیا

ی دسامبر 31 , 2023
مبلمان سری اکتورپ ایکیا یک مبل با طراحی سنتی، ساده و راحت است که قیمت مناسبی نسبت به سایر مدل های ایکیا دارد. کاناپه های سری EKTORP از محبوب ترین مبلمان ایکیا است چون علاوه بر راحتی، با انواع دکوراسیون های منزل قابل استفاده است. از منازل با دکوراسیون کلاسیک تا منزل […]
مبلمان سری اکتورپ ایکیا

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000