اولین واکنش نتانیاهو به ایده پر کردن تونل‌های حماس با آب دریا

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره ایده مطرح شده در رسانه‌ها مبنی بر احتمال پر کردن تونل‌های جنبش حماس در غزه با آب دریا سکوت کرد و پاسخی نداد.

روزنامه عبری زبان «تایمز» به نقل از بنیامین نتانیاهو در این باره نوشت: «به طور داوطلبانه اطلاعاتی در اختیار دشمن قرار نخواهم داد.»

نتانیاهو در خصوص احتمال پیوستن آویگدور لیبرمن، رئیس حزب «اسرائیل بیتنو» به ائتلاف کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نیز گفت: خوشحال می‌شوم چنین چیزی را از او بشنوم.

این اظهارات پس از آن بیان شد که اخیرا روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال به نقل از مقام‌های آمریکایی ادعا کرد، رژیم صهیونیستی یک شبکه بزرگ پمپاژ آب را احتمالا با هدف وارد کردن آب دریا به تونل‌های مورد استفاده گروه حماس در نوار غزه ایجاد کرده‌است.

در گزارش این روزنامه آمریکایی آمده‌است، در اواسط ماه نوامبر ارتش رژیم صهیونیستی استقرار دست کم پنج پمپ را در فاصله حدودا یک مایلی اردوگاه الشاطی به اتمام رسانده و این پمپ‌ها می‌توانند هزاران متر مکعب آب را در ساعت به این تونل‌ها وارد کرده و در عرض چند هفته آنها را کاملا زیر آب ببرند.

طبق گزارش این روزنامه آمریکایی، مشخص نیست که آیا رژیم صهیونیستی استفاده از این پمپ‌ها قبل از آزاد شدن همه اسرا را در نظر دارد یا خیر. حماس پیش از این اعلام کرده بود، اسرای صهیونیست را در «تونل‌ها و مکان‌های امن» پنهان کرده‌است.

 

منبع: ايسنا

پست بعدی

توقیف 2 کشتی با 4.5 میلیون لیتر سوخت قاچاق در خلیج‌فارس توسط سپاه

چ دسامبر 6 , 2023
دو شناور حامل بیش از ۴ میلیون و پانصد هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس توقیف شدند.  نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: در راستای مقابله با قاچاق سازمان یافته سوخت در آب های نیلگون خلیج فارس، رزمندگان منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000