خاخامی که آبروی اسرائیل را برد!/ خسارات ارتش اسرائیل افشا شد

خاخام صهیونیستی به نقل از یکی از سربازان ارتش رژیم اشغالگر گفت که ارتش این رژیم طی عملیات خود علیه نوار غزه متحمل خسارت‌های سنگینی شد و مقاومت توانست سه خودروی زرهی معروف رژیم صهیونیستی موسوم به «نمر» را با سه موشک ضد تانک در یک شب هدف قرار دهد.

خاخامی که آبروی اسرائیل را برد!/ خسارات ارتش اسرائیل افشا شد

یک خاخام یهودی از خسارت‌های گسترده‌ای که ارتش رژیم صهیونیستی در یک شب متحمل آن شده است، پرده برداشت.

در صفحات شبکه‌های اجتماعی یک کلیپ ویدیویی از خاخام صهیونیستی منتشر شده که در آن از خسارت‌های زیادی که ارتش رژیم اشغالگر در عملیات زمینی‌ خود علیه غزه متحمل آن شده، سخن می‌گوید.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، این خاخام صهیونیستی به نقل از یکی از سربازان ارتش رژیم اشغالگر گفت که ارتش این رژیم طی عملیات خود علیه نوار غزه متحمل خسارت‌های سنگینی شد و مقاومت توانست سه خودروی زرهی معروف رژیم صهیونیستی موسوم به «نمر» را با سه موشک ضد تانک در یک شب هدف قرار دهد.

وی همچنین تصریح کرد، این افسر ارشد به او گفت که چگونه سه خودروی زرهی «نمر» در یک شب منهدم شدند و تمامی افرادی که در آن بودند کشته شدند و تعداد آنها ۳۶ سرباز بود.

پیشتر ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام گفته بود: «به یاری خداوند از آغاز حمله زمینی به غزه ۳۳۵ خودروی زرهی دشمن (تانک، نفربر، بولدوزر و بیل مکانیکی) را به طور کلی یا جزئی منهدم کردیم که ۳۳ خودروی زرهی در ۷۲ ساعت اخیر منهدم شده است.»

ابوعبیده افزود: «مجاهدان ما در ۳ روز اخیر چندین عملیات بی‌نظیر را علیه اشغالگران اسرائیلی انجام داده و شماری از نیروهای دشمن را به قتل رساندند.»

سخنگوی القسام خاطرنشان کرد: «مجاهدان ما گروهی از اشغالگران اسرائیلی را رصد کردند که در تلاش برای منفجر کردن دهانه یکی از تونل‌ها بودند که در حمله‌ای پیش‌دستانه آن‌ها را هدف قرار داده و این تونل را بمب‌گذاری و منفجر کردند و شماری از نظامیان دشمن را به قتل رسانده یا زخمی کردند.»

منبع : ایسنا

پست بعدی

قرار دعوا و قمه‌کشی دو اراذل و اوباش در مجیدیه تهران

ی نوامبر 26 , 2023
نا بر حساسیت موضوع، مأموران بی‌درنگ وارد عمل شده و با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه متهمان را شناسایی کرده و پس از کسب مجوزهای لازم قضایی آنها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی عملیات‌ غافلگیرانه بازداشت شده و به مقر انتظامی منتقل کردند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000