قرار دعوا و قمه‌کشی دو اراذل و اوباش در مجیدیه تهران

نا بر حساسیت موضوع، مأموران بی‌درنگ وارد عمل شده و با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه متهمان را شناسایی کرده و پس از کسب مجوزهای لازم قضایی آنها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی عملیات‌ غافلگیرانه بازداشت شده و به مقر انتظامی منتقل کردند.

به دنبال قمه‌کشی و ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی محله مجیدیه توسط ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از مأموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفت. متهمان از گذشته با یکدیگر اختلافات عمیق شخصی داشته و روز حادثه با قرار از پیش تعیین شده در میان اهالی محله درگیری را آغاز کردند.  بنا بر حساسیت موضوع، مأموران بی‌درنگ وارد عمل شده و با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه متهمان را شناسایی کرده و پس از کسب مجوزهای لازم قضایی آنها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی عملیات‌ غافلگیرانه بازداشت شده و به مقر انتظامی منتقل کردند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

پست بعدی

داوری: احمدی‌نژاد موضع ضداسراییلی نمی‌گیرد چون خود را آلترناتیو جمهوری اسلامی می‌داند

چ نوامبر 29 , 2023
مشاور سابق احمدی‌نژاد درباره ادامه دار شدن سکوت رئیس جمهور پیشین درباره جنگ غزه، گفت: احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست. «تداوم سکوت احمدی نژاد درباره جنایات اسرائیل در غزه» آنهم در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000