گروگانگیری مرد جوان در بندرعباس

فرمانده انتظامی داراب از رهایی گروگان 41 ساله از چنگال آدم ربایان در عملیات مقتدرانه پلیس این شهرستان خبر داد.

گروگانگیری مرد جوان در بندرعباس

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان یک خودرو ناشناس در یکی از محلات بخش فورگ اقدام به ربایش فردی 41 ساله کرده و از محل متواری شده اند.

سرهنگ نوشاد بیان داشت: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند مخفیگاه یکی از  آدم ربایان  را در بندرعباس شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر  کنند.

فرمانده انتظامی داراب عنوان کرد: آدم ربایان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شهرستان کهنوج رها و قبل از رسیدن عوامل انتظامی از محل متواری شده بودند.

سرهنگ نوشاد با اشاره به اینکه متهم علت و انگیزه آدم‌ربایی را اختلافات مالی بر سر معامله ناصواب  مواد مخدر  عنوان کرد، گفت:  با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری دیگر متهمین با جدیت ادامه دارد.

منبع: رکنا

پست بعدی

انحصار استخراج رمزارز در دست دولتی‌هاست/ قوانین حوزه بلاکچین در ایران به کجا رسید؟

ش آگوست 19 , 2023
یک کارشناس حوزه کریپتو گفت: چندین سال است که پیشنویس حمایت از ارزهای دیجیتال توسط بانک مرکزی تدوین شده، اما به تصویب و حمایت دولت نمی‌رسد، دولت صرفا به طور لفظی از این بازار حمایت کرده است. سهیل نیکزاد، اظهار داشت: در مورد صرافی‌های داخلی هم هیئت دولت مصوبه‌ای داشته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000