دشمن سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی قشر بانوان انجام داده است

سردار حسن زاده گفت: مطالبه گسترده عموم مردم در موضوع حفظ عفاف و حجاب در جامعه یکی از ارکان اصلی حفظ بنیان خانواده و به ویژه صیانت از حریم بانوان ایرانی است. دشمن با توجه به اهمیت بالای موضوع عفاف، سرمایه گذاری ویژه‌ای را روی قشر بانوان و دختران جوان و به خصوص حریم خانواده ایرانی انجام داده است تا از این طریق با متزلزل کردن باور‌ها و اعتقادات ایرانی اسلامی جای پای فرهنگ خود را در میان خانواده‌های ایرانی باز کند.

وی افزود: با توجه به پاسداشت عفاف و حجاب اجتماع بزرگ خانواده‌های تهرانی در روز چهارشنبه ۲۱ تیر همزمان با روز عفاف و حجاب در میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران در پایان گفت: این اجتماع بزرگ با حضور باشکوه مردم عزیز تهران برگزار خواهد شد و ان شاءالله با نمایش مطالبه قاطعانه عموم جامعه فرهیخته ایرانی موضوع پاسداشت عفاف و حجاب بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

منبع: مهر

پست بعدی

فوری ، برندگان در سامانه یکپارچه بخوانند | فروش فوری شاسی بلند چینی با تحویل ۹۰ روزه

ش جولای 8 , 2023
سامانه یکپارچه به معنای یک سامانه کامل است که تمامی عناصر و اجزای مختلف آن در یکپارچه‌سازی شده‌اند و با هم تعامل می‌کنند. سامانه یکپارچه می‌تواند شامل نرم‌افزار، سخت‌افزار، پروسه‌ها، داده‌ها و ساختار سازمانی مربوطه باشد.سامانه یکپارچه از جمع‌آوری، ذخیره، پردازش و ارائه اطلاعات برای مدیریت فرایندها و عملکرد سازمان استفاده می‌کند. این سامانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000