فوری ، برندگان در سامانه یکپارچه بخوانند | فروش فوری شاسی بلند چینی با تحویل ۹۰ روزه

سامانه یکپارچه به معنای یک سامانه کامل است که تمامی عناصر و اجزای مختلف آن در یکپارچه‌سازی شده‌اند و با هم تعامل می‌کنند. سامانه یکپارچه می‌تواند شامل نرم‌افزار، سخت‌افزار، پروسه‌ها، داده‌ها و ساختار سازمانی مربوطه باشد.سامانه یکپارچه از جمع‌آوری، ذخیره، پردازش و ارائه اطلاعات برای مدیریت فرایندها و عملکرد سازمان استفاده می‌کند. این سامانه می‌تواند بخش‌های مختلف سازمان را مانند مالی، منابع انسانی، مدیریت پروژه، فروش و بازاریابی و سایر بخش‌ها را تحت یکپارچگی قرار دهد.با استفاده از سامانه یکپارچه، اطلاعات بین بخش‌ها به صورت خودکار و بدون نیاز به واسطه انسانی منتقل می‌شوند. این کار باعث بالا رفتن کارایی، کاهش خطاها و همچنین بهبود ارتباطات داخلی سازمان می‌شود.از دیگر مزایای سامانه یکپارچه می‌توان به بهبود تصمیم‌گیری، کاهش هزینه‌ها و زمان مورد نیاز برای انجام فعالیت‌ها، افزایش امنیت و کنترل بیشتر بر روی فرایندها و اطلاعات اشاره کرد.در کل، سامانه یکپارچه به سازمان‌ها کمک می‌کند تا فعالیت‌ها و عملکرد خود را بهبود داده و به صورت بهینه‌تر مدیریت شوند.

فرایند فروش خودروهای چینی در سامانه یکپارچه با عرضه خودروی شاسی بلند لاماری ساخت سال 1402  از فردا صبح آغاز خواهد شد. در ادامه شرایط ثبت نام خودروهای چینی ویژه لاماری  را می‌خوانید. طبق اطلاعیه موعد تحویل این شاسی بلند ۹۰ روزه است.​

در زمان ثبت نام آنلاین برای فروش فوری لاماری مدارک و اطلاعات زیر را نیاز دارید؛

اطلاعات هویتی

کدپستی و آدرس دقیق و منطقه شهرداری محل سکونت

شماره تلفن ثابت و همراه

شماره شبا و حساب بانکی به همراه کد شعبه

 

شرایط ثبت نام خودروهای چینی ویژه لاماری

به استحضار متقاضیان محترم نوبت اول پاییز ۱۴۰۲ و نمایندگی‌های مجاز این شرکت می‌رساند؛ پیرو پیش ثبت نام خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان این دسته از متقاضیان محترم اقدام نماید.

لینک ثبت نام شاسی بلند چینی لاماری

متقاضیان ثبت نام خودروهای چینی سامانه یکپارچه که برای آنها پیامک واریز وجه ارسال شده است، می‌توانند با مراجعه به سایت فروش خودروهای مونتاژی به آدرس https://sales.lamari.ir/ مراحل ثبت نام خود را کامل کنند.

مهلت زمان واریز وجه سامانه یکپارچه ویژه لاماری

از متقاضیان دعوت بعمل می‌آید جهت تکمیل فرایند ثبت نام و عقد قرارداد فروش فوق العاده لاماری ایما به قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ لغایت پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۱ به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه اقدام نمایند.

پست بعدی

حمایت کردن گل محمدی از کریم باقری با استوری

ش جولای 8 , 2023
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار یک استوری از کریم باقری حمایت کرد. کریم باقری در روزهای اخیر تبدیل به مهم‌ترین نام در بین هواداران پرسپولیس شده و امروز نیز طرفداران این تیم با بنری در حمایت از باقری مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند. در حالی که رضا درویش جدایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000