آشنایی با 4 شرکت تولید کننده یخچال فریزر باکیفیت ایرانی + فروش ویژه یخچال فریزر

شاید کمتر کسی در گذشته تصور می‌کرد که شرکت‌های تولید کننده ایرانی محصولاتی را بالاترین سطح کیفی و تکنولوژی روانه بازار کنند. اما این تصور از همان ابتدا اشتباه بود و همه ما می‌دانستیم که قرار است، شاهد تحولی بزرگ در صنعت لوازم خانگی باشیم.

امروزه شرکت‌های زیادی اقدام به تولید لوازم خانگی باکیفیت می‌کنند که خوشبختانه مضرف کنندگان محترم رضایت زیادی از محصولات ساحت کشور ایران دارند. یکی از اقلام اصلی خانه که با بالاترین کیفیت در ایران تولید می‌شود، یخچال فریزر است. در این محتوا با 4 شرکت تولید کننده یخچال فریزر باکیفیت ایرانی آشنا خواهیم شد.

کدام شرکت‌ها یخچال فریزر باکیفیت تولید می‌کنند؟

 

قبل از هرچیزی بهتر است بگوییم که خوشبختانه تمامی شرکت‌های معتبر تولید کننده یخچال، محصولات باکیفیتی را روانه بازار می‌کنند و در این حوزه رقابتی شانه به شانه دارند. به طور مثال شرکت‌های الکترواستیل، هیمالیا، کلور، دیپوینت، ایکس ویژن، تی سی ال، نیکسان، های هوم، پارس، امرسان، سینجر و غیره یخچال فریزرهای باکیفیت ایرانی را تولید و روانه بازار می‌کنند. این شرکت‌ها در کیفیت ساخت، خدمات پس از فروش، قیمت و صدها عوامل دیگر در رقابت هستند.

اگر برای خرید یخچال فریزر به فروشگاه‌های سطح شهر مراجعه کنید، عموما چهار برند معتبر را جهت خرید به شما معرفی خواهند کرد که این چهار برند عبارتند از: الکترواستیل، هیمالیا، کلور و دیپوینت. در ادامه با مشخصات و محصولات این سه برند آشنا خواهیم شد، پس همراه ما باشید.

1. یخچال فریزر الکترواستیل

ابتدا به سراغ برند محبوب الکترواستیل خواهیم رفت. این شرکت در استان خراسان رضوی واقع شده است و سابقه درخشانی در تولید انواع یخچال و فریزر دارد. شرکت الکترواستیل یخچال‌های خانگی و صنعتی را روانه بازار کرده و توانسته درون محصولاتش از بهترین قطعات استفاده کند. این برند محصولاتش را به موتور ایتالیایی تجهیز کرده و این موضوع باعث شده تا خریداران نگرانی بابت موتور یخچال نداشته و یقین باشند که یخچال فریزر باکیفیت ایرانی را خریداری کرده‌اند. در همین راستا، یخچال الکترواستیل با 40 ماه ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش به مشتریان گرامی ارائه می‌شود. لامز به ذکر است که شرکت الکترواستیل انواع یخچال خانگی نظیر، یخچال فریزر دوقلو، یخچال ساید بای ساید، یخچال کمبی، یخچال تک، فریزر تک و غیره را تولید خواهد کرد. محصولات خانگی این برند در فروشگاه اینترنتی افشین کالا با زیر قیمت نمایندگی به مشتریان گرامی ارائه خواهد شد که جهت خرید می‌توانید به آدرس اینترنتی Afshinkala.ir مراجعه کنید.

2. یخچال فریزر کلور

پس از الکترواستیل به سراغ برند محبوب کلور می‌رویم. قطعا همه ما با شرکت ایران شرق آشنا هستیم و نام آن را سالها در گوشمان زمزمه می‌شود. حال شرکت ایران شرق اقدام به تولید یخچال فریزر کرده است که نام برند آن کلور است. یخچال فریزر کلور با موتور اینورتر روانه بازار شده‌اند و با ورق کره‌ای تولید می‌شوند. علاوه بر یخچال فریزر، شرکت کلور ماشین لباسشویی نیز تولید و روانه بازار کرده است. محصولات این برند در بالاترین سطح کیفی تولید شده‌اند و دارای 30 ماه گارانتی شرکت کلور هستند. کلور انواع یخچال فریزر نظیر: دوقلو و کمبی روانه بازار کرده است. این شرکت در حال حاضر یخچال ساید بای ساید تولید نخواهد کرد. محصولات این برند نیز با زیر قیمت نمایندگی تنها در فروشگاه اینترنتی افشین کالا (Afshinkala.ir) به فروش خواهد رسید.

3. یخچال فریزر هیمالیا

برند نام آشنای هیمالیا که از گذشته نه چندان دور همراه ما در خانه و آشپزخانه بوده است. این برند با اکتفا به متخصصان مجرب در حوزه لوازم خانگی توانسته محبوبیت زیادی را نزد مصرف کنندگان ایرانی با تولید یخچال فریزر باکیفیت ایرانی بدست آورد. برند هیمالیا از دیرباز اقدام به تولید محصولات خانگی نظیر یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، تلویزیون و غیره کرده است. یخچال فریزر هیمالیا با کیفیت بسیار بالا و طراحی منحصر به فرد توانسته سهم زیادی از بازار فروش را بدست آورد. این شرکت توانسته انواع یخچال فریزر نظیر: یخچال دوقلو، یخچال کوچک هتلی، یخچال کمبی، فریزر صندوقی و غیره را تولید کرده است. هیمالیا محصولاتش را 30 ماه ضمانت کرده و در سراسر ایران به مشتریان گرامی خدمات پس از فروش ارائه خواهد کرد. برای خرید محصولات هیمالیا با زیر قیمت نمایندگی می‌توانید عبارت افشین کالا را در گوگل جست‌وجو کرده و وارد فروشگاه اینترنتی Afshinkala شوید.

4. یخچال فریزر دیپوینت

اما این روزها قطعا همه ما برند دیپوینت را به می‌شنویم. برند دیپوینت که در حال حاضر انواع یخچال فریزر خانگی را تولید می‌کند، تبدیل به یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده یخچال فریزر باکیفیت ایرانی شده است. دیپوینت انواع یخچال فریزر نظیر: یخچال کمبی، یخچال فریزر دوقلو و غیره را تولید می‌کند. محصولات این برند دارای 30 ماه گارانتی معتبر هستند که مشتریان می‌توانند با خیالی آسوده از محصولات باکیفیت این برند استفاده کنند. همانند مدل‌های قبلی، فروشگاه اینترنتی افشین کالا محصولات دیپوینت را با قیمت مناسب به مشتریان گرامی ارائه خواهد کرد و برای خرید این محصول فقط کافیست در گوگل عبارت خرید یخچال دیپوینت از افشین کالا را جست‌وجو کنید.

چرا قیمت یخچال فریزر در افشین کالا مناسب است؟

اگر توجه کرده باشید، در میان معرفی شرکت‌های تولید کننده یخچال فریزر باکیفیت ایرانی، بارها فروشگاه اینترنتی افشین کالا را معرفی کرده‌ایم. این فروشگاه محصولاتش را زیر قیمت نمایندگی به مشتریان گرامی ارائه کرده و تمامی آن‌ها را از انبار نمایندگی به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد.

اگر به فروشگاه اینترنتی افشین کالا مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که تمامی برندهای معتبر ایرانی را موجود داشته و توانسته تمامی این محصولات را بدون واسطه و با زیر قیمت نمایندگی به فروش برساند. این فروشگاه سفارشات مشتریان گرامی را مستقیما از انبار نمایندگی و به صورت کاملا پلمپ برای مشتریان ارسال خواهد کرد. فراموش نکنید که این فروشگاه دارای مجوز معتبر از وزارت صنعت، معدن و تجارت است که با خیال راحت می‌توانید محصولات مدنظرتان را خریداری کنید.

سخن آخر

در این محتوا به صورت کامل با شرکت‌های تولید یخچال فریزر باکیفیت ایرانی آشنا شدید. همانطور که بیان شد، امروزه شرکت‌های زیادی محصولات باکیفیتی را در حوزه لوازم خانگی تولید و روانه بازار خواهند کرد که در این محتوا با 4 شرکت معروف این حوزه آشنا شدیم. فروشگاه اینترنتی افشین کالا این محصولات را با قیمت مناسب و گارانتی اصلی به مشتریان گرامی عرضه خواهد کرد.

پست بعدی

دشمن سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی قشر بانوان انجام داده است

چ جولای 5 , 2023
سردار حسن زاده گفت: مطالبه گسترده عموم مردم در موضوع حفظ عفاف و حجاب در جامعه یکی از ارکان اصلی حفظ بنیان خانواده و به ویژه صیانت از حریم بانوان ایرانی است. دشمن با توجه به اهمیت بالای موضوع عفاف، سرمایه گذاری ویژه‌ای را روی قشر بانوان و دختران جوان و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000