افزایش قیمت اینترنت بازهم اجرا خواهد شد ؟

یکی از کارشناسان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه مرجع تعرفه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است، گفت: آخرین مصوبه تعرفه اینترنت همراه مربوط به سال ۹۵ و اینترنت ثابت مربوط به سال ۹۶ است و بعد از این تاریخ، کمیسیون مصوبه‌ جدیدی دراین‌باره نداشته‌ است.

وی به تعیین کف و سقف قیمت بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات برای اپراتورها اشاره کرد و افزود: اگر اپراتورها بین کف و سقف قیمت بفروشند و با دلایل توجیهی عدم مخالفت سازمان را گرفته باشند تخلفی نکرده‌اند و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به‌عنوان ناظر مصوبات کمیسیون تنظیم برای رعایت حدود قانونی قیمت‌ها بسیار حساسیت دارد و هرگونه افزایش حداقلی در چارچوب مقررات هم حتماً باید با توجیهات کامل و اطمینان از تداوم خدمت و افزایش کیفیت شبکه باشد.

زارع پور اعلام کرده است برای اصلاح تعرفه‌های حوزه فناوری کارگروهی را تشکیل داده‌ایم تا مدل‌های مختلف را برای بازنگری تعرفه‌ها ترسیم کنند.

وی با دفاع تلویحی از افزایش قیمت اینترنت تاکید کرده است: خط قرمز این وزارتخانه افزایش تعرفه اینترنت، بدون افزایش کیفیت آن است و همچنین هیچکس در وزارت ارتباطات به‌دنبال افزایش سود اپراتورها نیست.

02

افزایش قیمت اینترنت تنها دغدغه مصرف کنندگان نبوده است؛ بلکه افرادی همانند فرشته حسینی که یکی از سلبریتی های نامدار سینمای ایران و تبعه افغانی است برای دریافت سیم کارت خواهرش و نصب اینترنت در دوران کرونا به مسئله برخورد کرد و تا کنون هنوز هیچ کدام از اپراتورها راه حلی برای پر کردن این خلاء بزرگ ندارند. آمار نشان می دهد در تهران 10 هزار دانش آموز اتباع تحصیل می کنند که مسلما به خدمات سیم کارت و اینترنت نیاز دارند.

هنوز هم برخی اپراتورها هستند که بنابر نیاز مصرف کننده گان با برگزاری برخی جشنواره ها قیمت بسته های خود را به صورت تخفیفی ارائه می کنند.

سیم کارت انارستان که مجموعه ارائه دهنده اینترنت بدون آسیب برای کودکان است با ارائه جشنواره های تخفیفی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با قیمت مناسب برای فرزند خود اینترنت سالم خریداری کنید. این مجموعه حتی برای اتباع خارجه نیز خدمات خود را ارائه می دهد.

پست بعدی

عبدالحمید خراسانی چه کسی است؟چرا خواستار رویارویی با «نسل زرتشت» است؟

د مه 22 , 2023
رسانه‌های افغانستان اعلام کردند که عبدالحمید خراسانی معروف به «ناصر بدری» از سمت ولسوال [فرماندار] ولایت پکتیا کنار رفت. برخی منابع می‌گویند که او به‌دلیل «یک توئیت جنجالی» برکنار شده است. وی روز گذشته در گفت‌وگو با روزنامه هشت صبح دلیل «کناره‌گیری» خود را اختلاف درونی میان او و «رهبری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000