پژوپارس ۷۴۲ میلیون تومان شد و کاهش قیمت خودرو ادامه دارد

روند کاهشی قیمت خودرو در بازار ادامه دارد.

پژوپارس ۷۴۲ میلیون تومان شد/ ادامه کاهش قیمت خودرو

اگرچه این روند کاملا لاک‌پشتی است و برخلاف دوران افزایشی قیمت‌ها که روزانه اعداد و ارقام عجیبی به روی قیمت خودروها می‌رفت، اما حالا کاهش قیمت‌ها به صورت روزانه در حدود ۵ تا ۱۰ میلیون تومان است.

‌این موضوع حالا البته به سوژه بسیاری از خریداران خودرو تبدیل شده، به طوری که گاها با این عنوان صحبت می‌کنند که خروار خروار به روی قیمت‌ها می‌رفت و حالا به صورت ذره‌ای از قیمت‌ها کم می‌شود.

فضای کنونی بازار خودرو حاکی از آن است که ایده افزایش عرضه برای کاهش قیمت‌ها تا این‌جای کار نتوانسته رویای کاهش قیمت بازاری خودرو را به واقعیت تبدیل کند.

 

این در حالی است که افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو با این نیت دنبال شد که این اتفاق سبب رشد تیراژ تولید شود. آنها امیدوار بودند افزایش عرضه در نهایت به کاهش قیمت‌های بازاری خودرو منجر شود.

گزارش‌های میدانی از روند قیمت‌ها در بازار خودرو نشان می‌دهد که پراید ۱۳۱ در روزهای گذشته با کاهش نسبی همراه شد و به ۳۵۰ میلیون تومان رسید.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۰ میلیون تومان کاهش یافت و به یک میلیارد و ۱۰ میلیون رسید. تارا دنده‌ای ۱۴۰۲ با کاهش ۵ میلیونی ۸۳۵ میلیون تومان شد. قیمت تارا دنده‌ای ۱۴۰۱ نیز با افت ۱۰ میلیونی ۸۰۰ میلیون تومان شد.

 

در بازار خودروهای ایرانی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افت ۵ میلیون تومانی همراه بود و ۵۹۵ میلیون تومان شد. قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۳۴ در حدود ۱۰ میلیون تومان کاهش یافت و یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان قیمت خورد. قیمت هایما در ادامه روند کاهشی ۳۰ میلیون تومان دیگر افت کرد و به میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان رسید.

 

پژو پارس LX TU۵، ساخت ۱۴۰۲ که این روزها جهش قیمتی چشمگیری را تجربه کرد، امروز هم به روند نوسانی خود ادامه داد و سقف ۷۴۲ میلیون تومان را شکست.

 

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۱ که یکی از پرطرفدارهای بازار خودروهای داخلی است، امروز پنج میلیون تومان ارزان شد و نرخ ۶۳۵ میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

در این میان، کوییک دنده‌ای در بازار ۳۹۰ میلیون تومان و دناپلاس اتوماتیک توربو یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان است.

هنچنین ساندرو استپ وی اتوماتیک مدل ۱۳۹۷ یک میلیارد تومان قیمت خورد. مدل ۱۳۹۶ ساندرو استپ وی اتوماتیک ۸۹۵ میلیون تومان و مدل ۱۳۹۷ این خودرو ۸۵۰ میلیون تومان آگهی شده است.

منبع : خبرفوری

پست بعدی

روایتی از «اجرای طرح حجاب» در یک «پاساژ»

ش آوریل 29 , 2023
شرق نوشت: نکته عجیب ماجرا این است که حقوق این افراد باید از سوی مرکز خرید پرداخت شود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000