روایتی از «اجرای طرح حجاب» در یک «پاساژ»

شرق نوشت: نکته عجیب ماجرا این است که حقوق این افراد باید از سوی مرکز خرید پرداخت شود.

شرق نوشت: صبح شنبه-۲۶ فروردین- اجرای «طرح مبارزه با بدحجابی» از سوی فراجا آغاز شد. این طرح در ۳ حوزه معابر عمومی، خودرو و اماکن اجرایی می‌شود. گفته می‌شود در اولین روز از اجرای این طرح ماموران پلیس اماکن به مراکز تجاری و پاساژ‌ها مراجعه کرده و وضعیت حجاب فروشندگان و حاضران را بررسی کرده‌اند.

یکی از مخاطبان «شبکه شرق» حضور پلیس اماکن در یکی از مراکز تجاری شمال تهران را این گونه روایت می‌کند: «روز اول اجرای این طرح دو بنر جلوی در ورودی مرکز خرید نصب شد که محتوای آن در مورد رعایت حجاب در مرکز خرید بود. بعد از آن پلیس اماکن وارد مرکز خرید شد و به فروشندگان و کسبه یک به یک اعلام شد که باید حجاب را رعایت کنند. وضعیت حجاب در تمامی فروشگاه‌ها بررسی شد. اگر یکی از فروشندگان حجاب نداشت، تذکر داده می‌شد. همچنین به برخی از فروشندگان به دلیل پوشیدن شلوار زاپ‌دار هم تذکر دادند.»

سخنگوی فراجا در اولین اظهارنظر رسمی پس از اجرای طرح سراسری عفاف و حجاب در کشور از ارسال چند صد پیامک کشف حجاب در خودرو و ۳۵۰۰ پیامک رعایت قوانین برای واحد‌های صنفی خبر داد.

پست بعدی

توصیه افروغ به روایت همسرش/ «تجمل و اسراف» را به مراسم ختم من راه ندهید / جزییات مراسم بزرگداشت امروز افروغ

ش آوریل 29 , 2023
ایکنا نوشت: همسر زنده‌یاد عماد افروغ با اشاره به ساده‌زیستی ایشان و تأکیدشان بر پرهیز از اسراف از تمامی دوستداران آن مرحوم خواست برای حضور در مراسم مرحوم از هر اقدامی که نشانه تجمل و مایه اسراف باشد پرهیز کنند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000