دیدار نماینده آیت الله العظمی سیستانی با آیت الله صافی گلپایگانی

دیدار نماینده آیت الله العظمی سیستانی با آیت الله صافی گلپایگانی

حجت الاسلام سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی مرجع معظم تقلید شیعیان امشب با آیت الله صافی گلپایگانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام شهرستانی امشب با حضور در بیت آیت الله صافی گلپایگانی ضمن ابلاغ سلام گرم آیت الله العظمی سیستانی به این مرجع عالیقدر شیعه پیام ایشان را تقدیم کرده و مراتب ارادت و محبت خویش را ابراز فرمودند و ضمن دعا برای سلامتی آیت الله صافی برای تداوم توفیقات ایشان اعلام کردند که همیشه دعاگوی ایشان خواهند بود و از خدواند متعال توفیقات بیشتر ایشان را خواستار شدند .

آیت الله صافی گلپایگانی نیز در این دیدار که در فضای محبت آمیزی انجام شد متقابلا ضمن تشکر و قدردانی از پیام محبت آمیر آیت الله العظمی سیستانی، از نماینده معظم له خواستند تا سلام گرم ایشان را به محضر این مرجع عالیقدر ابلاغ نموده و برای سلامت ایشان دعای خیر کردند.

2323

پست بعدی

علی جنتی: حسین شریعتمداری می‌گفت چرا لقب «آیت‌الله العظمی» به منتظری ندادی!

ش اکتبر 30 , 2021
آگاهی نو نوشت: وزیر اسبق ارشاد گفت: وقتی من منصوب شدم، آقایان حسین شریعتمداری، شیخ‌الاسلام و صفار هرندی حکم نماینده امام در سپاه را قبول نداشتند، گفتند اول باید مواضعت را برای ما روشن کنی تا بعد بگوییم با تو همکاری خواهیم کرد یا خیر! علی جنتی گفت: در شهریور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000