«جنگ جهانی سوم» لو رفت اما ترکاند

«جنگ جهانی سوم» لو رفت اما ترکاند

«جنگ جهانی سوم»، علی‌رغم انتشار نسخه قاچاق پیش از اکران، تنها در ۲۴ ساعت توانست ۷ هزار و ۶۷۵ مخاطب را به سینما بیاورد. این فیلم تاکنون ۳۹۱ سالن سینمایی را به خود اختصاص داده و فروش ۳۹۹ میلیون تومانی را در گیشه به ثبت رسانده است.

ماهرخ عباسپور: به تازگی ابراهیم عامریان، تهیه‌کننده به همراه کریم امینی کارگردان برای فیلم سینمایی «جلبک» درخواست پروانه ساخت داده‌اند. عامریان و امینی این روزها فیلم سینمایی «فسیل» را در مقام تهیه‌کننده و کارگردان روی پرده دارند که تا امروز فروشی بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان را در گیشه ثبت کرده است.

ابراهیم عامریان به‌عنوان یکی از چهره‌های موفق در عرصه تولید فیلم‌های کمدی پرفروش در سال‌های اخیر، پیش از این «انفرادی»، «دینامیت»، «تگزاس» و… را تهیه‌کنندگی کرده است.

علاوه بر «فسیل»، این روزها «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی یکی از فیلم‌های پر بحث است، فیلمی که در مهرماه یک هفته اکران شد و برای آنکه خیلی مورد نقد منتقدان قرار نگیرد و ابتدا سر و صدایش در اسکار باشد به گفته عوامل سازنده بلیت‌های محدودی را به فروش رساند البته همان زمان خبرگزاری ایلنا این ادعا را در گزارشی منتشر کرد. شش ماه گذشت و طی اتفاقی که دلیل آن مشخص نشد، این فیلم سینمایی لو رفت و در دسترس عموم قرار گرفت.

به همین دلیل سازمان سینمایی و عوامل سازنده تصمیم گرفتند این فیلم را ۲۶ فروردین در سینماها اکران کنند. اکران این فیلم ۲۶ فروردین آغاز شد و تنها در ۲۴ ساعت توانست ۷ هزار و ۶۷۵ مخاطب را به سینما بیاورد. این فیلم تاکنون ۳۹۱ سالن سینمایی را به خود اختصاص داده و ۳۹۹ میلیون تومان را در گیشه به ثبت رسانده است.

همزمان با اکران «جنگ جهانی سوم» فیلم سینمایی «بابا سیبیلو» هم در سینما اکران شد که تنها ۳۶ بلیت فروخته و یک میلیون تومان در گیشه ثبت کرده است.

۲۵۹۲۴۵

پست بعدی

 موافقت مجلس با یک فوریت طرح تسهیل ساخت و ساز طرح هادی برای بومیان روستایی

د آوریل 17 , 2023
ایلنا نوشت : نمایندگان مردم در مجلس با یک فوریت طرحی که ساخت و ساز طرح هادی برای بومیان روستاها را تسهیل می کند، موافقت کردند. نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۸ فروردین) مجلس شورای اسلامی با بررسی یک فوریت طرح الحاق ۷ تبصره به ماده ۷ اساسنامه بنیاد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000