رژیم صهیونیستی در آستانه سقوط

حمایت مردم ایران از آرمان رهایی قدس شریف، بزرگترین سرمایه برای افول قدرت و سرنگونی رژیم صهیونیستی است.


دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پایان راهپیمایی روز قدس شیراز گفت: روز قدس و حمایت مردم ایران از آرمان رهایی قدس شریف، بزرگترین سرمایه برای افول قدرت و سرنگونی رژیم کودک کش و نامشروع صهیونیستی است.
سردار سرلشکر رحیم صفوی با بیان این که در راهپیمایی روز قدس، مسلمانان منطقه و جبهه مقاومت همگام با ملت ایران، در کنار مردم مظلوم فلسطین قرار گرفته اند افزود: رژیم صهیونیستی هم اکنون با بحران مشروعیت حتی در اروپا و آمریکا قرار گرفته و غربی‌ها از حمایت‌های خود از این رژیم کاسته اند و با شهرک سازی‌های غیرقانونی او ابراز مخالفت می‌کنند.
وی تاکید کرد که صحنه مقابله با رژیم صهیونیستی از حماس به کرانه باختری رسیده و اقدامات انفرادی جوانان فلسطین در شمال، قدس شریف، جولان و دیگر مناطق فلسطین اشغالی، خواب را بر صهیونیست‌ها حرام کرده است.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: توسعه مقاومت در فلسطین، نیمی از توان نظامی، امنیتی و پلیسی رژیم غاصب را به خود مشغول کرده و کارنامه ناموفق آن‌ها به کابوس تبدیل شده است.
سردار سرلشکر صفوی گفت: روزگاری این رژیم به سادگی به کشور‌های پیرامون حمله می‌کرد، اما امروز در برابر پرتاب موشک لبنان، غزه و سوریه، فقط واکنش کلامی نشان می‌دهد و از نشان دادن واکنش نظامی بازمانده که موجب سرافکندگی این رژیم در منطقه شده است.
وی ادامه داد: با افزایش قدرت گروه‌های مقاومت در غزه و کرانه باختری که سال گدشته حدود هزار عملیات علیه رژیم داشته اند، صهیونست‌ها مجبور به پذیرش خط تقسیم منابع نفتی بر اساس نظر لبنان شدند.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با تشریح اوضاع داخلی فلسطین اشغالی، گفت: این رژیم با افزایش اختلافات داخلی و نوعی از هم گسیستگی داخلی مواجه شده به گونه‌ای که در سال‌های اخیر توان تشکیل دولت را از دست داده و حدود هر ۶ ماه یک انتخابات برگزار کرده است.
سردار سرلشکر صفوی تاکید کرد: قطع روابط سیاسی و اقتصادی آشکار و پنهان بعضی از کشور‌های عربی با این رژیم، استفاده از ظرفیت‌های حقوقی، رسانه‌ای و بین المللی برای کمک به فلسطین، قطع تجارت با این رژیم که در دو سال گذشته باعث کاهش ۱۰ میلیارد دلاری درآمد مصنوعاتشان شده، آگاهی بخشی ملت‌ها در مورد این رژیم، ارسال کمک‌های فناورانه به فلسطین و کمک مالی یک دلاری هر مسلمان به فلسطین، راهبرد مبارزه با رژیم صهیونیستی و آزادی قدس است.

پست بعدی

۷۲ عملیات برای نجات جان حادثه دیدگان تصادفات

ش آوریل 15 , 2023
معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: در یک هفته گذشته ۷۲ عملیات نجات فنی توسط امدادگران هلال احمر در جاده‌های کشور انجام شده است. به گزارش خبرگزاری مهر؛ مرتضی مرادی پور، معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به مأموریت‌ها و عملیات‌های هلال احمر در راستای امدادرسانی به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000