مطهری: اغلب طرفداران بی‌حجابی، دنبال «نیمه‌عریانی» هستند / «جامعه از حکومت می‌خواهند»، مانع رشد این پدیده شود

طرفداران بی حجابی یا حجاب اختیاری به گونه ای سخن می گفتند که گویی صرفا با روسری مشکل دارند ولی بعد از آزادی نسبی که به آنها داده شد معلوم شد که بسیاری ازآنها به دنبال اندامنمایی وحتی نیمه عریانی و بیبند و باری هستند و این چیزی است که جامعه ما حتی بسیاری از حامیان حجاب اختیاری نمی پذیرند و از حکومت می خواهند که مانع رشد این پدیده شود.

طرفداران بی حجابی یا حجاب اختیاری به گونه ای سخن می گفتند که گویی صرفا با روسری مشکل دارند ولی بعد از آزادی نسبی که به آنها داده شد.

معلوم شد که بسیاری ازآنها به دنبال اندامنمایی وحتی نیمه عریانی و بیبند و باری هستند و این چیزی است که جامعه ما حتی بسیاری از حامیان حجاب اختیاری نمی پذیرند و از حکومت می خواهند که مانع رشد این پدیده شود.

پست بعدی

وقتی رونالدو سرمربی النصر را اخراج کرد!

پ آوریل 13 , 2023
سرمربی فرانسوی النصر در پی انتقاد فوق‌ستاره پرتغالی‌ این تیم از سمت خود اخراج شد. باشگاه النصر عربستان در پی نتایج ضعیف اخیر این تیم و البته انتقادات کریستیانو رونالدو، رودی گارسیا را از سمت سرمربیگری این تیم اخراج کرد. رسانه‌های معتبر فرانسوی و اسپانیایی خبر اخراج این سرمربی فرانسوی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000