آتش سوزی در شهر ساحلی کره جنوبی

آتش سوزی در شهر ساحلی کره جنوبی

صدها نفر از مردم کره جنوبی مجبور به تخلیه خانه هایشان به خاطر آتش سوزی شدند که بخش هایی از یک شهر ساحلی شرقی را سوزاند و ده ها خانه را ویران کرد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از ان پی آر، به گفته مقامات، بیش از ۲۷۰۰ آتش نشان و ۳۰۰ وسیله نقلیه برای مهار آتش سوزی که حوالی ساعت ۸ صبح بر روی کوهی در بخش مرکزی گانگ نیونگ شروع شده بود، اعزام شدند.

حدود ۷۰ خانه و ساختمان‌های دیگر ویران شد و بیش از ۵۲۰ نفر از ساکنان، منطقه را تخلیه کردند و در تأسیساتی که شامل یک سالن اسکیت روی یخ و یک سالن ورزشی مدرسه راهنمایی بود، مستقر شدند. هیچ گزارش فوری از مجروح شدن یا کشته شدن این افراد اعلام نشده است.

سازمان جنگل‌های کره اعلام کرد که آتش‌نشانان تا ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر حدود ۸۸ درصد از آتش را خاموش کردند. فرماندار استان گانگوون «کیم جین تائه» گفت که به نظر می‌رسد با بارانی که از بعدازظهر شروع شده، آتش کاهش می‌یابد و هدف آتش‌نشانان این است که شعله‌های آتش را تا غروب آفتاب به طور کامل کنترل کنند.

تلاش آنها در ابتدا به دلیل بادهای قوی که پرواز هواپیماهای آب پاش را دشوار می‌کرد، کُند شد، اما مقامات موفق شدند هلیکوپترها را بعدازظهر مستقر کنند.

اداره هواشناسی کره اعلام کرد باد در منطقه گانگ نیونگ همچنان با سرعت ۱۰۳ کیلومتر در ساعت می‌وزد. بادهای شدید همچنین راه آهن را مجبور به لغو حداقل ۱۲ قطار مسافربری بین گانگ نیونگ و سایر شهرهای ساحلی شرقی کرد.

«یون سوک یول»، رئیس جمهور کره جنوبی به مقامات دستور داد تا تمام تجهیزات و پرسنل موجود را برای خاموش کردن سریع آتش و تخلیه ساکنان برای جلوگیری از تلفات جانی مستقر کنند.

کد خبر 5752899

پست بعدی

مونیخی‌ها زیر باران وا رفتند!

س آوریل 11 , 2023
شکست سنگین بایرن‌مونیخ در انگلیس مقابل منچسترسیتی، کار را برای صعود تیم آلمانی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا بسیار دشوار کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ورزشگاه اتحاد شهر منچستر میزبان یکی از جذاب‌ترین بازی‌های دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود؛ دیداری که منچسترسیتی در آن مقابل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000