کدام استان‌ها بیشترین و کمترین تراکنش بانکی را داشته‌اند؟

کدام استان‌ها بیشترین و کمترین تراکنش بانکی را داشته‌اند؟

آفتاب نیوز نوشت:بررسی تراکنش پایانه‌های شعب و خودپرداز بانکی نشان می‌دهد در آخرین ماه تابستان سال گذشته حجم تراکنش‌های بانکی کشور به بیش از ۶۶۳ همت رسیده است. در این میان تراکنش‌های بانکی استان تهران با ۱۵۸ همت در مقایسه با سایر استان‌ها رکوردار بوده است.

انک مرکزی درگزارشی به ارائه آمار تراکنش پایانه‌های شعب و خودپرداز بانکی به تفکیک استان‌های کشور پرداخته است. لازم به ذکر است این آمار تنها تا پایان شهریور ۱۴۰۱ ارائه شده است. بر اساس این آمار در شهریور پارسال مجموع مبلغ کل تراکنش پایانه‌های شعب و خودپرداز بانکی در کل کشور به بیش از ۶۶۳ هزار و ۶۴۹ میلیارد تومان رسیده است.

جزئیات آمار ارائه شده توسط بانک مرکزی به تفکیک استان‌های کشور نشان می‌دهد استان تهران رکوردار بیشترین تراکنش‌های بانکی بوده است و بیش از ۱۵۸ هزار و ۸۵۲ میلیارد تومان تراکنش را در شهریورماه پارسال به ثبت رسانده است. استان‌های خراسان رضوی و اصفهان نیز به ترتیب در جایگاه‌های بعدی بیشترین تراکنش‌های بانکی ثبت شده قرار می‌گیرند.

مناطق آزاد با بیش از ۲ هزار و ۶۷۶ میلیارد تومان تراکنش بانکی کمترین آمار را در میان استان‌های کشور داشته است.

همچنین استان خراسان جنوبی با ۴ هزار و ۸۳ میلیار تومان، بعد از مناطق آزاد کشور کمترین تراکنش بانکی را در مقایسه با سایر استان‌ها داشته است.

کدام استان‌ها بیشترین و کمترین تراکنش بانکی را داشته‌اند؟

بیشتر بخوانید:

۴۶۲۱۷

پست بعدی

یارانه فروردین نقدی است یا کالایی؟

ج آوریل 7 , 2023
تحارت نیوز نوشت:رئیس سازمان‌ برنامه‌ و بودجه‌ از تامین منابع لازم برای توزیع کالابرگ در سال جاری خبر داده است. اما آیا این خبر به این معناست که از این ماه یارانه نقدی حذف و کوپن الکترونیک جایگزین آن می‌شود؟ از چند ماه قبل اعلام شد که دولت قرار است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000