قیمت جدید دام زنده اعلام شد/ چرا قیمت گوشت قرمز ارزان نشد؟

قیمت جدید دام زنده اعلام شد/ چرا قیمت گوشت قرمز ارزان نشد؟

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک از افت قیمت دام زنده در کشور خبر داد و گفت: با این وجود قیمت گوشت قرمز در بازار هنوز کاهش نیافته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، افشین صدر دادرس با بیان اینکه قیمت دام زنده با ورود بره‌های متولد زمستان افت کرده، ولی قیمت گوشت قرمز کاهش نیافته، افزود: میانگین قیمت دام زنده در کشور کیلویی ۱۵۰ تا ۱۶۰ هزار تومان بود که هم اکنون به ۱۳۵ تا ۱۴۰ هزار تومان کاهش یافته است.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک تصریح کرد: مسئولان مربوطه باید بازار گوشت قرمز را تنظیم کنند تا به تولیدکننده فشاری وارد نشود.

به گفته صدر دادرس، وضعیت مراتع با بارندگی‌های اخیر خوب و وضعیت تولید دام نیز با توجه به حجم وسیع زایش‌ها مناسب است.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک ابراز امیدواری کرد که در نیمه اول سال، وزارت جهادکشاورزی برای ساماندهی دام مازاد برنامه‌ریزی‌های کرده وخرید داخلی و صادرات را در دستور کار قرار دهد.

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

پهلوانی که رفت تا سه پهلوان خلق شود

پ آوریل 6 , 2023
ایرنا نوشت: «معرکه در معرکه» عنوان نمایشی به کارگردانی سیاش طهمورث بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که پس از سه دهه بار دیگر آن را با تیمی جدید در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه برده است. معرکه در معرکه نمایشی یک ساعت و ۲۰ دقیقه‌ای است که از روز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000