انگشتان دست بانوی ۳۵ ساله اصفهانی حین کار با چرخ گوشت قطع شد

انگشتان دست بانوی ۳۵ ساله اصفهانی حین کار با چرخ گوشت قطع شد

اصفهان – سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: انگشتان دست بانوی ۳۵ ساله اصفهانی حین کار با چرخ گوشت قطع شد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه قطع انگشتان دست در اصفهان اظهار داشت: این اتفاق برای بانوی ۳۵ ساله در فروشگاه اغذیه واقع در خیابان شیخ صدوق شمالی رخ داده است.

وی با بیان اینکه این حادثه حین استفاده از چرخ گوشت صنعتی رخ داده است، ابراز داشت: برای امدادرسانی به این حادثه نیروهای امدادی از ایستگاه‌های یک، سه و ۲۰ اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: عملیات آزاد سازی دست پس از انتقال به بیمارستان الزهرا در اتاق عمل و زیر نظر پزشک توسط آتش نشانان انجام شد.

کد خبر 5747432

پست بعدی

روایت کیومرث پوراحمد از چرایی مرگ هنرمندان

چ آوریل 5 , 2023
ایسنا نوشت: کیومرث پوراحمد در حالی صبح امروز زندگی را بدرود گفته که آخرین حضورش در سینما "جای خالی" او در جشنواره فجر سال گذشته و نشست خبری فیلمش بود. این فیلمساز مطرح سینما که آثاری ماندگار در سینما خلق کرده، سال ۱۴۰۱ فیلم سینمایی «پرونده باز است» را ساخت؛ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000