سرعت‌ بالا و عدم توجه به جلو بلای جان کارگران شهرداری تهران

سرعت‌ بالا و عدم توجه به جلو بلای جان کارگران شهرداری تهران

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخوردهای شدید برخی خودروها به‌دلیل سرعت‌ بالا و عدم توجه به جلو با کارگران شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مصطفی زینی وند، رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخوردهای شدید برخی خودروها به دلیل سرعت‌های بالا و عدم توجه به جلو با کارگران شهرداری حین انجام نظافت و شستشوی معابر و تجهیزات ترافیکی، رنگ آمیزی جداول، هرس شاخ و برگ درختان و یا کاشت فضای سبز در سطح معابر تهران خبر داد و گفت: یکی از خطرات بالقوه در طول سال به‌ویژه در این ایام که با خلوتی معابر و بالا رفتن سرعت خودروهای عبوری مواجه هستیم خطر برخورد و تصادف وسایل نقلیه عبوری با خودروها و کارگران شهرداری در حین حضور در سطح معابر برای انجام عملیات‌هایی از قبیل نظافت و شستشوی معابر و تجهیزات ترافیکی، رنگ آمیزی جداول، هرس شاخ و برگ درختان و یا کاشت فضای سبز و … است.

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: به همین منظور همواره توصیه اکید پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به کلیه مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران نظارت بر عملکرد پیمانکاران حوزه خدمات شهری برای مجاب کردن آنان به عدم شستشوی معابر شریانی اصلی و بزرگراهی به روش سنتی و انجام این کار با استفاده از خودروهای مکانیزه می‌باشد که از تعداد حوادث در این خصوص کاسته شود.

وی گفت: در این خصوص همچنین ملزم کردن عزیزان پاکبان و سایر کارگران خدوم این حوزه به استفاده از البسه فُرم و جلیقه شبرنگ، رعایت پلان ایمنی حین فعالیت در سطح معابر و خصوصاً استفاده از ربات پرچم زن در مسافت مناسب و قبل از محل استقرار خودرو و کارگران شهرداری جهت هشدار به رانندگان خودروهای عبوری و پیشگیری از وقوع تصادفات احتمالی است.

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: البته یادمان نرود توجه به جلو رانندگان و رعایت سرعت‌ها و سبقت‌ها در سطح معابر اصلی و بزرگراهی تا حدود بسیار زیادی می‌تواند از حوادث و خطرات تصادفات مخصوصاً تصادف با عابرین پیاده و این عزیزان زحمت کش بکاهد. پس با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی خطر و حوادث را از خود دور کنیم.

کد خبر 5746496

پست بعدی

بازگشت پرسروصدای اهالی موسیقی پاپ پس از تعطیلی طولانی

س آوریل 4 , 2023
پس از شش ماه تعطیلی کنسرت‌ها (از ششم مرداد تا ششم بهمن ۱۴۰۱)، نوروز ۱۴۰۲ برای اهالی موسیقی نوروزی پربار بود. هرچند دایره این اهالی موسیقی را تنها باید به اهالی موسیقی پاپ محدود کرد و هنوز خبری از بازگشت اهالی موسیقی ردیف- دستگاهی، نواحی، تلفیقی و… نیست. آفاق گودرزی: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000