سه کشته در تیراندازی شبانه باند مواد مخدر در مارسی فرانسه

سه کشته در تیراندازی شبانه باند مواد مخدر در مارسی فرانسه

پلیس فرانسه روز دوشنبه اعلام کرد که در جریان تیراندازی شب گذشته در درگیری باندهای مواد مخدر در بندر مارسی فرانسه، دست کم سه نفر کشته و هشت نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از فرانس ۲۴، سه حادثه تیراندازی جداگانه باعث افزایش ترس از افزایش خشونت‌های متقابل بین باندهای مواد مخدر پس از یک سری تیراندازی‌های مرگبار در ماه گذشته شده است.

«فردریک کامیلری»، رئیس پلیس منطقه‌ای، گفت که «جنگی در جریان است که ریشه در شهرک مسکونی بدنام پاترنل در شمال مارسی دارد. این منطقه تقریباً با همه قتل‌های ماه‌های گذشته در مارسی مرتبط است؛ احتمالاً دو طرف بر سر معامله با هم درگیر هستند و وارد چرخه انتقام‌جویی شده‌اند.»

او گفت: «این شهر به عنوان دروازه مهمی برای ورود مواد مخدر مانند کوکائین و ماری جوانا به اروپا عمل می‌کند.»

به گفته دفتر دادستانی محلی، سال گذشته، ۳۲ نفر در خشونت‌های گروهی در مارسی به ضرب گلوله کشته شدند که بالاترین میزان از سال ۲۰۱۶ است.

در حالی که جنوب این شهر بندری به خاطر محیط تماشایی مدیترانه ای خود مشهور است، اما مناطق شمالی آن از محروم‌ترین مناطق شهری فرانسه هستند.

شهرک مسکونی پاترنل، مجموعه‌ای از ساختمان‌های فرسوده است که در آن‌ها مواد مخدر آشکارا فروخته می‌شود.

کد خبر 5746019

پست بعدی

ببینید | انتشار تصاویری از تلفات انسانی در حمله اسرائیل به دمشق

د آوریل 3 , 2023
تصاویری از تلفات انسانی در حمله صهیونیست‌ها به دمشق را در این ویدیو ببینید. منبع: دانشجو دریافت 2 MB 33 33

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000