واژگونی مرگبار آمبولانس هلال‌احمر حین انجام ماموریت

واژگونی مرگبار آمبولانس هلال‌احمر حین انجام ماموریت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: واژگونی آمبولانس پایگاه امداد و نجات «خروس‌لو» در محور گرمی به بیله‌سوار منجر به فوت نجاتگر داوطلب «توفیق ویژه» و مصدومیت ۲ نجاتگر دیگر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید قویدل درباره واژگونی یک دستگاه آمبولانس گفت: متأسفانه در این حادثه نجاتگر داوطلب درجه ایثار «توفیق ویژه» جان به جان آفرین تسلیم کرد و ۲ نجاتگر دیگر «شایان اکرامی» و «توفیق تیماس» زخمی‌شدند.

قویدل افزود: ساعتی پیش «توفیق تیماس» به دلیل وخامت حال جسمی ناشی از شکستگی در ناحیه گردن به بیمارستانی در شهر اردبیل اعزام شد و «شایان اکرامی» نیز با شکستگی دست و پا در یکی از مراکز درمانی شهرستان وقوع حادثه بستری است.

مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل توضیح داد: تیم امداد و نجات پایگاه امداد و نجات جاده‌ای «خروس لو» ظهر امروز سه‌شنبه ۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ به عملیات امداد و نجات جاده‌ای در محور گرمی‌به بیله‌سوار اعزام شده بود که پس از انجام موفقیت آمیز آن مأموریت در هنگام بازگشت به پایگاه در ساعت ۱۳:۳۰ دچار واژگونی شد.

عصر امروز رئیس جمعیت هلال احمر، دبیرکل این جمعیت و رئیس سازمان امداد و نجات، ضمن صدور پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای خواستار رسیدگی فوری به ۲ نجاتگر زخمی و همدردی با خانواده مرحوم «توفیق ویژه» شدند.

کد خبر 5666722

پست بعدی

مهاجری: رئیسی چاره ای جز ترمیم کابینه ندارد / محسن رضایی در تیم اقتصادی دولت به کار گرفته نشد

س دسامبر 27 , 2022
نامه‌نیوز نوشت :فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای رضایی گرچه عنوانش معاون اقتصادی دولت است اما واقعیت این است که در تیم اقتصادی دولت به کار گرفته نشد. من نمی‌گویم که اگر به کار گرفته می‌شد شق‌القمر می‌کرد اما برای قضاوت عملکرد او باید در این نکته را مدنظر قرار دهیم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000