طرح‌های تشویقی جوانی جمعیت در تعریف دستمزد کارگران

طرح‌های تشویقی جوانی جمعیت در تعریف دستمزد کارگران

ایسنا نوشت: به گفته دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران، طرح پیشنهاد پرداخت حق عائله مندی به کارگران متاهل در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تعریف شده‌است.

هادی ابوی دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران گفت: در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بحث ترویج و تشویق به ازدواج مطرح و موضوع عائله مندی و مشوق‌های مربوطه درنظر گرفته شده است.

ابوی گفت: حق عائله‌مندی خلأیی است که در حوزه کارگری وجود دارد در حالی که این موضوع در خصوص کارمندان لحاظ شده است لذا پیشنهاد شد که کارگران متاهل نیز حق عائله‌مندی دریافت کنند.

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران افزود: در حال حاضر حق اولاد به کارگران متاهل پرداخت می‌شود ولی تاکنون حق عائله‌مندی لحاظ نشده است که معتقدم با مطرح کردن این پیشنهاد و تصویب آن در شورای عالی کار هم انگیزه کارگران مجرد برای تشکیل خانواده افزایش می‌یابد و هم کمکی به دریافتی کارگران متاهل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

۴۶۲۲۰

پست بعدی

ببینید | لخظه جنجال‌ساز تعقیب و گریز پلیس آمریکا با یک متهم سیاه‌پوست؛ وسط اتوبان چه خبر است؟

د آوریل 3 , 2023
فیلمی عجیب از تعقیب‌وگریز آهسته پلیس آمریکا با یک متهم سیاه‌پوست، در فضای مجازی جنجالی بسیاری به پا کرده است. دریافت 10 MB 265 263

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000