بهره‌مندی ۲میلیون نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت هلال احمر

بهره‌مندی ۲میلیون نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت هلال احمر

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از بهره‌مندی ۲میلیون نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت در نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سیدهاشم حسینی المدنی، با اشاره به طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی جوانان، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی، به ارائه گزارشی از خدمات سازمان جوانان از ۲۴ اسفندماه تا ۱۳ فروردین پرداخت و گفت: ۲ میلیون و ۴۱۱ هزار و ۵۷۰ نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت (اطلاع‌رسانی نقاط حادثه‌خیز و راهنمایی به اماکن فرهنگی و گردشگری و عمومی) و ۴۳۴ هزار و ۶۹۵ نفر نیز از اکیپ‌های سیار سحاب (خدمات و آموزش امداد و کمک‌های اولیه) بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به این که ۶۳۳ هزار و ۳۳۲ نفر در پویش بهرفت (مشارکت و از این پویش حمایت کردند، ادامه داد: ۹۶۱ هزار و ۶۲۱ نفر از فضای دوستدار کودک (نکات ترافیکی، ایمنی و امدادی) استفاده کردند. ۲۶۵ هزار و ۱۹۰ نفر نیز به خیمه نماز در پایگاه‌های ثابت و موقت جمعیت هلال‌احمر مراجعه کردند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر افزود: به ۵۱۳ هزار و ۵۰۵ نفر اقلام فرهنگی زیست محیطی توزیع شد؛ که در مجموع به ۵ میلیون و ۸۴۸ هزار و ۳۵۷ نفر خدمات ارائه شد.

گفتنی است؛ ۴۱ هزار و ۱۵۴ نفر از اعضای سازمان جوانان در طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی جوانان، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی، شرکت کردند.

کد خبر 5745880

پست بعدی

از جزئیات طرح کنترل اجاره بهای مسکن مطلع شوید/ تعیین تعرفه حق‌الزحمه مشاورین املاک

د آوریل 3 , 2023
تسنیم نوشت :سخنگوی کمسیون اصل نود جزئیات کنترل و ساماندهی اجاره‌ بهای املاک مسکونی را تشریح کرد. علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در تشریح طرح دوفوریتی کنترل و ساماندهی اجاره‌ بهای املاک مسکونی، اظهار کرد: هر ساله با پایان تعطیلات نوروز و آغاز فصل نقل و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000