بازداشت مدیرعامل منطقه آزاد چابهار توسط سپاه

بازداشت مدیرعامل منطقه آزاد چابهار توسط سپاه

مدیرعامل فعلی منطقه آزاد چابهار توسط پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه سیستان وبلوچستان بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه سیستان وبلوچستان، در پی گزارشات متعدد واصله از سوی شهروندان سیستان وبلوچستان به ویژه مرم فهیم و بصیر جنوب استان، رسیدگی به پرونده شکایات و تخلفات احتمالی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار به قید فوریت در دستور کار قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، پس از بررسی و کارشناسی از پرونده های موجود در سازمان منطقه آزاد چابهار، وجود برخی تخلفات عمده و کلان تشخیص داده شد که با دستور و ورود جدی دادستان جهادی و انقلابی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار احضار و هم اکنون در بازداشت موقت است.

بیشتر بخوانید:

جزییات جلسه پنجم دادگاه فساد در شهرداری لواسان/ یک متهم: رشوه ندادم، چک ۵۰۰ میلیونی «هبه» کردم

سارق تجهیزات گروه فیلمبرداری بازداشت شد

۲۳۵۲۳۱

پست بعدی

جزییاتِ بزرگداشتِ اکبر عالمی در چهلمین جشنواره فیلم فجر

ی ژانویه 23 , 2022
سیف‌الله صمدیان و شهاب‌الدین عادل، دو سخنرانِ برنامه بزرگداشت اکبر عالمی، استاد فقید سینما در چهلمین جشنواره فیلم فجر خواهند بود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چهلمین جشنواره فیلم فجر، در بخش فرهنگی خود، با برپایی نکوداشت‌ هنرمندان فقید سینمای ایران، به‌طور ویژه و تخصصی، به بررسی فعالیت این سینماگران خواهد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000