۵۵۰ مورد گزیدگی عروس دریایی در ساحل چابهار

۵۵۰ مورد گزیدگی عروس دریایی در ساحل چابهار

ایسنا نوشت: از آغاز سفرهای نوروزی تا کنون بیش از ۵۵۰ مورد گزیدگی عروس دریایی در ساحل چابهار گزارش شده است.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، امروز یکشنبه افزود: هر سال با نزدیک شدن به ایام نوروز و روزهای ابتدایی سال، در سواحل مکران شاهد نزدیک شدن عروس‌های دریایی به سواحل هستیم، این عروس‌های دریایی به قدری به ساحل نزدیک می‌شوند که به شناگران رسیده و اقدام به گزیدن افرادی که داخل آب هستند می‌کنند.

ایرندگانی تصریح کرد: این گزیدگی‌ها چنان دردناک و خطرناک است که می‌تواند باعث ایجاد مشکلات تنفسی شود و فرد را راهی بیمارستان کند.

وی خاطرنشان کرد: به مسافران توصیه می‌شود در ایام نوروز در سواحل دریا از مناطق مشخص شده برای شنا خارج نشده و در سواحل دیگر شنا نکنند.

۳۵۲۳۶

پست بعدی

بازگشت به کشف حجاب مصداق ارتجاع است

ی آوریل 2 , 2023
وزیر ارشاد تاکید کرد: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ نیز با حمایت رئیس‌جمهوری و همراهی مجلس گام‌های بلندی برای تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در بخش‌های مختلف و در صدر آن برای حوزه قرآنی برداشته شده است. کد خبر: 605008 | ۱۴۰۲/۰۱/۱۳ ۲۲:۱۵:۴۲ اعتمادآنلاین | محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد در آئین گشایش سی‌امین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000