بازگشت به کشف حجاب مصداق ارتجاع است

وزیر ارشاد تاکید کرد: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ نیز با حمایت رئیس‌جمهوری و همراهی مجلس گام‌های بلندی برای تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در بخش‌های مختلف و در صدر آن برای حوزه قرآنی برداشته شده است.

بازگشت به کشف حجاب مصداق ارتجاع است کد خبر: 605008 | ۱۴۰۲/۰۱/۱۳ ۲۲:۱۵:۴۲ اعتمادآنلاین |

محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد در آئین گشایش سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: در مسیر پرشکوه تحقق تمدن نوین اسلامی توجه به فرهنگ قرآنی در رأس تمامی فعالیت‌ها قرار دارد. در این مسیر نورانی عقب‌گرد و ارتجاع معنا ندارد. بازگشت به برهنگی و کشف حجاب مصداق ارتجاع است و ملت ایران مقابل ارتجاع می‌ایستد.

به گزارش رسا، وزیر ارشاد تصریح کرد: مقام معظم رهبری در جلسه‌ای که در نخستین روز از ماه مبارک رمضان با ایشان داشتیم فرمودند هر مسجد را پایگاهی برای ترویج قرآن قرار دهید. ما بلافاصله حرکتی را آغاز کردیم و ۲۶ هزار کانون فرهنگی مساجد ما در سال جاری به پایگاه تعلیم و ترویج قرآن مبدل خواهد شد.

اسماعیلی همچنین سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را رویدادی ممتاز در جامعه برشمرد و افزود: مساحت نمایشگاه قرآن امسال نسبت به سال قبل دو برابر شده و راه‌اندازی غرفه ویژه دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها با محوریت مؤسسات قرآنی از ویژگی‌های برجسته این رویداد بزرگ فرهنگی به شمار می‌رود.

وزیر ارشاد با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی در حوزه قرآن تحولات بزرگی را شاهد بودیم، تاکید کرد: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سه هزار مجوز مؤسسه قرآنی صادر کرده‌ایم. در لایحه بودجه ۱۴۰۲ نیز با حمایت رئیس‌جمهوری و همراهی مجلس گام‌های بلندی برای تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در بخش‌های مختلف و در صدر آن برای حوزه قرآنی برداشته شده است.

پست بعدی

کلاهبرداری از شهروندان به بهانه اجاره ویلا در روز طبیعت

ی آوریل 2 , 2023
صدا و سیما نوشت: رئیس پلیس فتا استان: به هیچ عنوان برای رزرو ویلا در روز طبیعت از طریق سایت‌های واسطه، بیعانه پرداخت نکنید.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000