سیاوش طهمورث و بازگشت به جایی که سی سال از آن دور بود

سیاوش طهمورث و بازگشت به جایی که سی سال از آن دور بود

ایرنا نوشت: سیاوش طهمورث کارگردان «معرکه در معرکه» که از ۱۵ فروردین پس از سی سال دوباره به صحنه تئاتر برمی‌گردد، می‌گوید: معرکه در معرکه بغض من را باز می‌کند.

سیاوش طهمورث درباره نمایش معرکه در معرکه اظهار داشت: کارهایی است که با شما یکی می‌شود و نمی‌توانید آنها را فراموش کنید. این کارها، تاریخ مصرفی ندارند.

برخی کارها تاریخ مصرفی ندارند و معرکه در معرکه از این نوع کارها استوی افزود: این آثار در هر زمان و هر برهه‌ای حرف و معنای خود را دارند و معرکه در معرکه این گونه است.

طهمورث می‌گوید این گونه کارها نوستالژی خود را ایجاد می‌کند.

سیاوش طهمورث درباره بازگشت دوباره‌اش به تئاتر می‌گوید؛ «معرکه در معرکه» بغضم باز می‌کند

این کارگردان و بازیگر پیشکسوت گفت: این کار سی سال پیش عرضه شد و خیلی موفق عمل کرد و دوباره پس از سه دهه معرکه در معرکه راه خود را به صحنه تئاتر باز می‌کند.

این کار سی سال پیش عرضه شد و خیلی موفق عمل کرد

وی تصریح کرد: معرکه در معرکه بغض من را باز می‌کند و به این نسل جوان می‌توانم دوباره آن را عرضه کنم تا با این کار نمایشی آشنا شوند و رابطه برقرار کنند.

طهمورث گفت: صحبت این کار دو سال پیش شده بود که با عده‌ای شروع کردیم اما بابت بی‌وفایی دوستان هشت ماهی آن را کنار گذاشتیم و دوباره شروع کردیم.

وی افزود: معرکه در معرکه پس از هشت ماه بار دیگر با بازیگران و عوامل جدید شروع شد تا پس از سی سال این توستالژی تکرار شود.

سیاوش طهمورث درباره بازگشت دوباره‌اش به تئاتر می‌گوید؛ «معرکه در معرکه» بغضم باز می‌کند

نمایش معرکه در معرکه به نویسندگی داوود میرباقری و کارگردانی سیاوش طهمورث، از پانزدهم فروردین، در تماشاخانه‌ ایرانشهر اجرا خواهد شد.

نمایش معرکه در معرکه به کارگردانی سیاوش طهمورث، پس از گذشت ۳۰ سال از نخستین اجرای خود، از روز ۱۵ فروردین در سالن استاد سمندریان تماشاخانه‌ ایرانشهر روی صحنه خواهد آمد.به گزارش ایرنا، نمایش معرکه در معرکه به کارگردانی سیاوش طهمورث، پس از گذشت ۳۰ سال از نخستین اجرای خود، از روز ۱۵ فروردین در سالن استاد سمندریان تماشاخانه‌ ایرانشهر روی صحنه خواهد آمد.

این نمایش با بازی سیاوش طهمورث، نسیم ادبی، سیروس سپهری، مجید رحمتی و دنیا فتحی از پانزدهم فروردین، هر شب ساعت ۲۰:۱۵ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه‌ ایرانشهر، اجراهای خود را آغاز می‌کند.

وحید لک (تهیه‌کننده)، سیاوش طهمورث (طراح صحنه و لباس و نور)، سهیلا جوادی (طراح گریم و اجرای صحنه و لباس)، مهدی دوایی (طراح پوستر و بروشور و اقلام تبلیغاتی)، احسان تارخ (طراح صدا و موسیقی)، السا فتحی (مدیر برنامه‌ریزی و هماهنگی)، سمیه رضایی سمنگانی‌ (دستیار کارگردان)، آرش دهقان‌شاد (مدیر تولید)، مریم نراقی‌ (مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی)، امیر خدامی (عکاس)، فرزین طاهری (تبلیغات دیداری)، حسین ورزنده (مدیر صحنه)، عارفه موسوی (دستیار لباس)، ماهرخ لک (تبلیغات محیطی و مجازی) و مهرداد اکبری (دستیار تولید)، دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند که طهمورث را همراهی می‌کنند.

۵۷۲۴۵

پست بعدی

بتول فیروزان درگذشت

ج مارس 31 , 2023
ایسنا نوشت: بتول فیروزان، مترجم در ۳۵ سالگی از دنیا رفت. بتول فیروزان فرزند مهدی فیروزان و حورا صدر و نوه امام موسی صدر بود. نشر اطراف که این مترجم با آن‌ها همکاری می‌کرده با اعلام این خبر نوشته است: بتول فیروزان شب گذشته (پنجشنبه، دهم فروردین‌ماه) از دنیا رفته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000