خبرجدید مشاور وزیر اقتصاد درباره قیمت نان/ آخرین تصمیم دولت درباره سهمیه‌بندی نان

خبرجدید مشاور وزیر اقتصاد درباره قیمت نان/ آخرین تصمیم دولت درباره سهمیه‌بندی نان

دولت هیچ برنامه‌ای در خصوص آزادسازی قیمت نان ندارد موضوع اصلاح نرخ که سالانه اتفاق می‌افتاده در هر سال در شوراهای آرد و نان آن استان‌ها بررسی می‌شود و تصمیماتی در خصوص آن گرفته می‌شود، اما آزاد سازی قیمت نان و حذف یارانه آرد و نان به هیچ وجه در دستور کار دولت نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد جلال در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: دولت هیچ برنامه‌ای در خصوص آزادسازی قیمت نان ندارد موضوع اصلاح نرخ که سالانه اتفاق می‌افتاده در هر سال در شوراهای آرد و نان آن استان‌ها بررسی می‌شود و تصمیماتی در خصوص آن گرفته می‌شود.

وی تاکید کرد: اما آزاد سازی قیمت نان و حذف یارانه آرد و نان به هیچ وجه در دستور کار دولت نیست.

جلال با تشریح جزئیات بخش تکمیلی مرحله دوم طرح هوشمندسازی سازی یارانه آرد و نان اعلام کرد: دولت هیچ برنامه‌ای در خصوص آزاد سازی قیمت نان یا سهمیه بندی نان ندارد و کاملا هم با سهمیه بندی نان برای مردم مخالف هستیم این گمانه زنی‌ها از ابتدای طرح مطرح بوده است.

وی تصریح کرد: من فکر می‌کنم دولت با گذشت یک سال از آغاز طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان توانسته اثبات بکند که این‌ها صرفا شایعاتی بوده که مطرح شده است.

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

۵ اتفاق خوب محیط زیستی در سال ۱۴۰۱؛ از توقف ساخت‌وساز در میانکاله تا حضور یوز در یک ترانه

پ مارس 30 , 2023
داستان «پیروز» توله یوزی که در اسارت به دنیا آمد و چند ماهی زنده ماند و ورود آن به ترانه‌ای اجتماعی که میلیون‌ها بار شنیده شد و شهرت جهانی یافت، داستانِ فراگیر شدن فرهنگِ دوست داشتن حیات وحش و همه‌گیر شدن آن در فضای اجتماعی بود. عباس محمدی: در ایران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000