آغاز فرآیند مولدسازی دارایی‌هایی دولت بعد از تعطیلات نوروزی

رئیس سازمان خصوصی‌سازی از آغاز فرایند اجرایی مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت از بعد از تعطیلات نوروز خبر داد.

آغاز فرآیند مولدسازی دارایی‌هایی دولت بعد از تعطیلات نوروزی کد خبر: 604271 | ۱۴۰۲/۰۱/۰۸ ۱۶:۰۵:۰۰ اعتمادآنلاین |

حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به بررسی و تصویب آخرین اصلاحات آیین‌نامه اجرایی مولدسازی دارایی‌های دولت در شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، اظهار کرد: درواقع تصمیم جدیدی گرفته نشده است. فقط اصلاحات دو مرحله‌ای بود. یک مرحله در هیات مولدسازی بررسی شد و هفتم فروردین نیز در شورای عالی هماهنگی اقتصادی به تایید رسید.

به گزارش ایسنا، قربان‌زاده به این سوال که فرایند اجرایی طرح مذکور از چه زمانی آغاز می‌شود، پاسخ داد: از بعد تعطیلات فرایند اجرایی اغاز خواهد شد.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان خصوصی‌سازی پیش از این درمورد اصلاحات آیین‌نامه مذکور توضیح داده بود: اصلاحات در پنج بند است، محور نخست درمورد نحوه تصمیم گیری کمسیون مقدماتی و محور دوم حوزه رقابت و شفافیت است که بر این اساس بر نحوه عرضه‌های رقابتی، شفاف‌سازی فرایندها هوشمندسازی مراحل و نظام‌مند کردن نحوه محاسبه کارمزد تاکید دارد. همچنین در خصوص تسهیل فرایند برای ترغیب دستگاه‌ها ‌به مشارکت در مولدسازی مواردی پیشنهاد شد که به دستگاه‌ها کمک میکند برای معرفی اموال مازادشان راغب باشند. قسمت چهارم همسو سازی و انطباق بیشتر احکام ایین نامه و محور پنجم نظارت و ضمانت اجرا است.

همچنین براساس آیین‌نامه اصلاحی طرح مولدسازی، همه درآمدهای حاصل از اجرای طرح درباره اموال وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صرفا در همان وزارتخانه و در جهت طرح‌های توسعه‌ای آنها هزینه خواهد شد.

وب‌سایت دولت در روز جمعه مصوبه‌ای را منتشر کرد که با تایید رهبر معظم انقلاب، اختیار واگذاری اموال دولتی برای جبران کسری بودجه را به این دولت می‌دهد.

پست بعدی

بازگشت خواننده پاپ روی صحنه

س مارس 28 , 2023
کنسرت احمد سلو در فروردین ماه ۱۴۰۲ تهران تمدید شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد سلو در تاریخ نهم فروردین در سالن میلاد نمایشگاه به روی صحنه خواهد رفت تا برای دومین‌بار به فاصله کمتر از یک‌ماه مجددا میزبان هواداران پرشور خود باشد. کنسرت پیش رو شامل اجرای مجموعه ای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000