تکرار صدای احمدی نژاد از دهان نماینده مجلس / به انجام رسیدن مذاکرات یعنی شکست در مقابل آمریکا

اعتمادآنلاین| محمود احمدی‌ بیغش، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان این که «مذاکرات به هیچ جا نخواهد رسید»، گفته است که تحریم ها اگر برای مردم آب ندارد برای عد‌ه‌ای نان دارد. وی با تاکید بر این که «تیم ابراهیم رییسی بسیار ضعیف است» گفته است که تحریم‌ها اگر کاغذ پاره نبود ما چگونه 43 سال زندگی کردیم؟

به گزارش جماران، احمدی بیغش با بیان این که « تحریم‌ها امروز هم کاغذ پاره است اگر کاغذ پاره نبود ما چگونه ۴۳ سال زندگی کردیم؟!»،گفته است که «کدام کشور در کره زمین طی ۴۳ سال تحریم و روی پا خود باشد؟! اگر تحریم‌ها کاغذ پاره نبود امروز مذاکرت به نتیجه می‌رسید».

وی افزود: به انجام رسیدن مذاکرات یعنی دست کشیدن یکی از طرفین از اصول خود؛ یعنی آمریکایی‌ها و غربی‌ها و یا ما از اصول خود دست بکشیم که این غیرممکن است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد:در مورد این دولت فکر میکنم آقای رییسی که مرد متدین و علاقه به کار است، تیمش تیم بسیار ضعیف است، حتی قواره تیم رییسی در حد دولتی که با سایر کشورها مثل اروپا و آمریکا مقابله کند نیست.

پست بعدی

واکنش عضو هیات رییسه به کنار گذاشتن اسکوچیچ

د ژوئن 13 , 2022
اعتمادآنلاین| خداداد افشاریان در مورد برگزاری کلاس‌های پیش‌فصل داوری فوتبال و فوتسال اظهار داشت: قرار است از 31 خرداد تا 5 تیر کلاس‌ مربوط به ناظران و داوران لیگ برتر فوتسال در بخش بانوان و آقایان زیرنظر پدروگالان، رئیس کمیته داوران فوتسال فیفا برگزار شود. ابتدا کار را با ناظران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000