واریز یارانه ۱۵۰ هزار تومانی ویژه رمضان صحت دارد؟

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با بیان اینکه قرار نیست در فروردین ماه مبلغ اضافه‌ای به حساب افراد یارانه‌بگیر واریز شود، گفت: تلاش بر این است یارانه فروردین ماه در همان بازه زمانی ماهانه پرداخت شود.

واریز یارانه ۱۵۰ هزار تومانی ویژه رمضان صحت دارد؟ کد خبر: 603995 | ۱۴۰۲/۰۱/۰۶ ۱۳:۲۰:۳۵ اعتمادآنلاین |

طیبه حسینی سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در خصوص انتشار خبری در فضای مجازی در مورد پرداخت 150 هزار تومان یارانه به‌مناسبت ماه رمضان گفت: این خبر مورد تأیید نیست و هیچ یارانه اضافه‌ای برای ماه رمضان پرداخت نخواهد شد.

به گزارش تسنیم، بخش هایی از گفت و گوی حسینی در این خصوص را در ادامه می خوانید:

  • یارانه پرداختی مربوط به فروردین ماه نیز در موعد مربوط به خود پرداخت خواهد شد، سعی بر این است که پرداخت یارانه‌ها همواره در موعد مشخصی انجام شود و 20 هر ماه زمانی است که مشخص شده است.
  • تا آخرین روز سال نیز ثبت‌نام افراد جدید و بررسی اعتراض افرادی که به دهک‌بندی خود اعتراض داشتند فعال بود و در زمان حاضر نیز فعال است، در نتیجه هر ماه افرادی به جمع یارانه‌بگیران اضافه می‌شوند.

امروز در فضای مجازی خبری مبنی بر پرداخت 150 هزار تومان یارانه ویژه رمضان با دستور رئیس جمهور منتشر شد که ظاهراً خبر مربوط به فروردین سال 1401 هست و به‌اشتباه در فضای مجازی به‌عنوان خبر جدید در حال بازنشر است.

پست بعدی

هزینه وام مسکن در سال ۱۴۰۲ اعلام شد

ی مارس 26 , 2023
قیمت هر برگ اوراق مسکن در سال ۱۴۰۲ اعلام شد. هر برگ اوراق وام مسکن (تسه) در فروردین سال ۱۴۰۰، ۹۲ هزار و ۵۰۰ تومان، در اردیبهشت سال ۱۴۰۰، ۹۹ هزار و ۱۰۰ تومان و در خردادماه سال مذکور نیز ۹۹ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد. هر برگ اوراق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000