ایتالیایی‌ها «پیش از بهشت» ایرانی‌ها را دیدند

ایتالیایی‌ها «پیش از بهشت» ایرانی‌ها را دیدند

انیمیشن کوتاه «پیش از بهشت» به هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی دیه‌چی‌مینوتی ایتالیا راه یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، فیلم کوتاه «پیش از بهشت» به کارگردانی احمد حیدریان و تهیه‌کنندگی محدثه پیرهادی از تولیدات باشگاه فیلم سوره به هجدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «دیه‌چی‌مینوتی» (Dieciminuti) ایتالیا راه یافت. هجدهمین دوره این جشنواره از ۲۷ مارچ تا ۱ آوریل برابر با ۷ تا ۱۲ فروردین در شهر سکانو ایتالیا برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم «دیه‌چی‌مینوتی» در سال ۲۰۰۵ آغاز به کار کرد و توانست به یکی از رویدادهای اختصاصی فیلم‌های کوتاه در ایتالیا تبدیل شود. این جشنواره که در بخش‌های مختلف رقابتی برگزار می‌شود در دوره‌های پیشین با حضور بیش از ۱۶۰۰۰ فیلم کوتاه در مجموع توانست نزدیک به ۲۰۰۰۰ تماشاگر را به خود جذب کند.

پخش بین‌المللی این انیمیشن کوتاه برعهده مرکز بین‌الملل سازمان سینمایی سوره است.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

لق گیری سنگ در جاده کندوان/ عکس

ی مارس 26 , 2023
فارس نوشت: در پی سقوط چند باره سنگ در جاده کندوان که منجر به فوت دو تن از هموطنان شد اداره راهداری و حمل نقل جاده ای چالوس یا مسدود سازی این جاده پر آوازه عملیات لق گیری سنگ ها را آغاز کرد تا مسافران نوروزی پس از بازگشایی جاده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000