درگذشت مصطفی سهرابی بر اثر کرونا

5fad2920738a2_5fad2920738a5 مصطفی سهرابی، هنرمند پیشکسوت نقاش در پی ابتلا به کرونا شامگاه چهارشنبه (۲۱ آبان‌ماه) در سن ۸۴سالگی درگذشت.

منیر دارایی، رئیس سابق موزه هنرهای ملی و از دوستان زنده‌یاد مصطفی سهرابی با اعلام این خبر اظهار کرد: استاد مصطفی سهرابی، هنرمند مینیاتوریست، خوشنویس و عکاس و از شاگردان خوب استاد بهزاد، چهارشنبه (۲۱ آبان‌ماه) بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی فوت شدند.

او بیان کرد: سبک کاری استاد سهرابی بسیار به استاد بهزاد نزدیک بود و از نظر اخلاقی نیز به ایشان شباهت داشتند. همان‌طور که می‌دانید استاد بهزاد را به دلیل استفاده از ترکیب رنگ‌های خاص به عنوان خدای رنگ می‌شناسند. آقای سهرابی نیز در این سال‌ها در زمینه طراحی و رنگ‌آمیزی بسیار به استاد بهزاد نزدیک بودند.

دارایی همچنین با تشکر از کادر درمان بیمارستان امام خمینی گفت که جزئیات برگزاری مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد مصطفی سهرابی متعاقبا اعلام می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ثبت‌نام مجدد از جاماندگان طرح ملی مسکن

پ نوامبر 12 , 2020
وزیر راه و شهرسازی از ثبت‌نام مجدد در طرح اقدام ملی مسکن در شهرهایی که فاقد زمین بوده یا ثبت‌نام نداشتند، خبر داد و گفت: به‌زودی در این خصوص اطلاع‌رسانی می‌شود. محمد اسلامی در حاشیه سفر یک‌روزه به شمال استان اصفهان در جمع خبرنگاران درباره آخرین اقدامات انجام شده در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000