۶ هزار نفر در سه روز اول عید از کدام مکان در تهران بازدید کردند؟

۶ هزار نفر در سه روز اول عید از کدام مکان در تهران بازدید کردند؟

حدود ۶ هزار گردشگر در سه روز نخست تعطیلات نوروزی از برج آزادی تهران بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی برج آزادی، مجموعه برج آزادی در اولین روز سال با یک هزار و ۵۰۰ نفر بازدید، در روز دوم بیش از ۲ هزار نفر و در سومین روز نوروز حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفربازدید داشته است که نسبت به نوروز سال‌های گذشته رشد قابل توجهی داشته است و پیش بینی می‌شود تا پایان روز ۱۲ فروردین رکورد قابل توجهی را در کارنامه خود ثبت کند.

برج نگاره و آتش بازی لحظه سال تحویل، اجرای آیین‌های نوروزی اقوام ایرانی، حضور گروه هنری با اجرای لباس های باستانی، برپائی رواق هنرهای ایرانی با حضور استادان و هنرمندان همراه با کارگاه آموزشی، غرفه‌های سوغات، صنایع دستی، موسیقی ملل (تاجیک، افغان و هندی)، اجرای استیج هنری، نمایشگاه‌های هنری مرتبط با نوروز و انقلاب اسلامی و بازدید از فضاهای بازدیدی برج آزادی به همراه بام از ویژه‌برنامه‌های نوروزگاه آزادی تا ۱۲ فروردین برج آزادی است.

برج آزادی تا ۱۲ فروردین همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۰ پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.

۶ هزار نفر در سه روز اول عید از کدام مکان در تهران بازدید کردند؟

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

ستاره اسکندری: سال سختی را پشت سر گذاشتیم

ش مارس 25 , 2023
ایرنا نوشت: ستاره اسکندری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با بیان این که «سال سختی را پشت سر گذاشتیم» افزود: «شاید مهترین آرزو برای مردم ایران در سال ۱۴۰۲ آرامش باشد.» ستاره اسکندری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره این که در سال جدید چه آرزویی برای سینما و اهالی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000