چالوس بازگشایی و هراز دو طرفه شد

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از باز شدن آزاد راه تهران شمال و چالوس از ساعت 17 امروز خبر داد.

چالوس بازگشایی و هراز دو طرفه شد کد خبر: 603910 | ۱۴۰۲/۰۱/۰۵ ۱۹:۲۵:۱۴ اعتمادآنلاین |

احمد شیرانی در تشریح آخرین وضعیت جاده‌های مواصلاتی کشور اظهار کرد: آزاد راه تهران شمال و چالوس ساعت 17 امروز باز شد و جاده هراز هم که در مسیر جنوب به شمال با تراکم سنگینی مواجه بود و به صورت موقت و چند ساعته از رودهن تا آمل یک طرفه شده بود نیز از ساعت 16 دو طرفه شده است.

به گزارش ایسنا، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در عین حال افزود: در محور هراز محدوده امامزاده هاشم، بایجان و جنگل آمل، فیروز کوه در محدوده شهر دماوند و پل سفید ترافیک نیمه سنگین است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی کشور نسبت به وضعیت بارندگی شدید در تمام استان ها طی فردا، توصیه کرد: در همین راستا کسانی که قصد سفر دارند حتما احتیاط بیشتری داشته باشند.

پست بعدی

بازار رمزارزها/ بیت‌کوین تسلیم شد

ش مارس 25 , 2023
ایسنا نوشت:ارزهای دیجیتال پیشرو جهان با بروز مجدد شکاف‌ها در بخش بانکی تسلیم شدند؛ سرمایه‌گذاران نگران این مورد بودند که این بحران هنوز به اتمام نرسیده باشد. به نظر می‌رسد این ابهام بر موسسات مالی در سراسر جهان تاثیر گذاشته است، به‌طوری که سهام وام دهنده آلمانی، دویچه بانک، زیان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000