سال ۱۴۰۲ پایان ممنوعیت نشان دادن ساز در تلویزیون؟!

سال ۱۴۰۲ پایان ممنوعیت نشان دادن ساز در تلویزیون؟!

نشان دادن نوازندگانی در حال نواختن بدون آن که برخلاف گذشته تلاشی برای پنهان کردن سازشان صورت گیرد از جمله اتفاقاتی بود که در ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه یک رخ داد و موجب تعجب مخاطبان شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تلویزیون سال‌هاست که طبق قانونی نانوشته، روی نمایش ساز خط قرمز کشیده و هر بار به ترفندی از زیر نشان دادن آن شانه خالی کرده است اما این بار در ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه یک، اتفاقی افتاد که سوژه شبکه‌های اجتماعی شد. نشان دادن نوازندگانی در حال نواختن بدون آن که برخلاف گذشته تلاشی برای پنهان کردن سازشان صورت گیرد از جمله اتفاقاتی بود که موجب شد به عدول صداوسیما از قانون نانوشته‌ای که پیش از این رعایتش می‌کرد، تعبیر شود.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

همتی: امیدوارم امسال، برخلاف سال گذشته، تلخی های کمتری داشته باشیم / آرامشِ همراه با رفاه، کمترین حق مردم بزرگ ایران است

چ مارس 22 , 2023
عبدالناصر همتی رییس کل پیشین بانک مرکزی با انتشار ویدیویی ضمن تبریک نوروز نوشت: امیدوارم امسال، برخلاف سال گذشته، تلخی های خیلی کمتری داشته باشیم و نشاط و امید به مردم بزرگ ایران که آرامشِ همراه با رفاه، کمترین حقشان است، برگردد. عبدالناصر همتی رییس کل پیشین بانک مرکزی با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000