بازدید رئیس هلال احمر از پایگاه امدادونجات آزادراه تهران-شمال

بازدید رئیس هلال احمر از پایگاه امدادونجات آزادراه تهران-شمال

تهران- رئیس هلال احمر کشور به طور سرزده از پایگاه امداد و نجات عوارضی آزادراه تهران شمال بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در حالی گه توسط شاهین فتحی مدیرعامل هلال احمر استان تهران همراهی می‌شد، از عوارضی آزادراه تهران شمال بازدید کرد.

وی در این بازدید سرزده از پایگاه امداد و نجات هلال احمر در عوارضی آزادراه تهران_ شمال، عید نوروز را به نجاتگران فعال در این پایگاه تبریک گفت.

کولیوند با حضور در پایگاه امداد و نجات عوارضی آزادراه تهران _ شمال از اتاق درمان سرپایی، انبار اقلام عملیات نجات بازدید و به گفت‌وگو با امدادگران این پایگاه پرداخت.

پایگاه امداد و نجات عوارضی آزادراه تهران-شمال در دو حوزه حوادث جاده‌ای و نجات در کوهستان عملیات‌های متعددی را انجام داده و اکنون در طرح ملی امداد و نجات نوروزی در آماده باش کامل قرار دارد.

کد خبر 5738011

پست بعدی

کدام خانوارها بیشتر برای سفر هزینه می‌کنند؟

س مارس 21 , 2023
ایسنا نوشت: بررسی‌های یک مطالعه درباره عوامل مؤثر بر میزان هزینه‌کرد گردشگری نشان داد که زوج‌های بدون فرزند، بیشترین هزینه‌کرد برای سفر را دارند. عواملی مختلف سبب می‌شود که گردشگران در هنگام سفر رفتار متفاوتی داشته باشند. یکی از موضوعات مهم در پژوهش‌های اخیر، بررسی میزان هزینه‌کرد گردشگران در سفر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000