برنامه‌ریزی تلویزیون برای توجه به «زنان» با گفتن از «مادر»

برنامه‌ریزی تلویزیون برای توجه به «زنان» با گفتن از «مادر»

روابط عمومی شبکه دو می‌گوید برنامه «از مامان بگو» با رویکرد و توجه ویژه به زنان و بانوان ایرانی، در ایام نوروز و ماه رمضان هر شب ساعت ۱۹:۱۰ روانه آنتن می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شبکه دو، هر قسمت از برنامه «از مامان بگو»، با حضور سه مهمان و گفت‌وگوهای ویژه خواهد بود و به مناسبت نوروز و ماه رمضان شامل آیتم‌های «شیرین بیان»، «مناجات»، «شبیه مادرم» و «پخش موسیقی تصویر فیلم» است.

در آیتم «شیرین بیان»، مادربزرگ‌هایی از قومیت‌های مختلف به بیان رسم و رسوم منطقه خود پرداخته و با لهجه شیرین منطقه خود به گویش ضرب‌المثل، لالایی و عاشقانه‌ها می‌پردازند.

در آیتم «مناجات» که آیتم پایانی برنامه نیز محسوب می‌شود، فاطمه محمدی به خوانش مناجات و قطعه‌ای عرفانی می‌پردازد. در آیتم «شبیه مادرم» نیز روایت‌هایی راجع به مادرانگی‌های حضرت فاطمه زهرا (س) توسط هانی چیت‌چیان که مؤسس مدرسه قرآنی است، برای مخاطبان بیان می‌شود و در بخش «موسیقی و تصاویر فیلم‌ها» برشی از فیلم‌ها با مضمون نقش مادر، پخش می‌گردد.

برنامه «از مامان بگو» کاری از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی مریم نیکان‌لو و اجرای زهرا شوقی است که از سه‌شنبه اول فروردین تا پایان ماه رمضان، هر شب ساعت ۱۹:۱۰ به مدت ۵۰ دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

پروژه تازه کارگردانانی که اسکار گرفتند

س مارس 21 , 2023
ایسنا نوشت: دنیل کوآن و دنیل شاینرت، کارگردانان فیلم موفق «همه‌چیز، همه‌جا، به‌یک‌باره» مشغول ساخت سریال جدیدی در دنیای «جنگ ستارگان» هستند. دنیل کوآن و دنیل شاینرت، دو کارگردانی که اخیرا با کسب جوایز بهترین فیلم و کارگردانی، فاتح اسکار ۲۰۲۳ شدند از تابستان سریال جدیدی از دنیای «جنگ ستارگان» […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000