پاییز که تمام شد، چرا واتس آپ و اینستاگرام را باز نمی‌کنید؟ اعتراضات بهانه بود؟

نماینده مردم چابهار گفت: انتظار داریم زمانی که شرایط کشور از آن شرایط ملتهب پائیز فاصله گرفته است، پلتفرم‌هایی که فیلتر شدند، باز شوند.

پاییز که تمام شد، چرا واتس آپ و اینستاگرام را باز نمی‌کنید؟ اعتراضات بهانه بود؟ کد خبر: 603232 | ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ ۲۲:۲۰:۰۷ اعتمادآنلاین |

معین‌الدین سعیدی ، درباره این‌که دوباره بحث بازگشت طرح صیانت به مجلس شورای اسلامی مطرح شده است، گفت: یکی از اعضای کمیسیون مشترک آقای ویس کرمی موضوعی را مطرح کردند و آقای قالیباف توضیح دادند، بر مبنای درخواست جمع کثیری از نمایندگان این موضوع از دستور کار خارج شده و دیگر قرار نیست در کارگروه اصل ۸۵ مطرح شود اگر هم مبنایی برای ادامه پیگیری و بررسی طرح باشد، باید در قالب خود صحن باشد که فعلا در دستور کار نیست.

به گزارش ایلنا، مهمترین بخش های این گفت و گو را در ادامه می خوانید:

  • مشکل این است که به بهانه شرایط کشور عملاً بخش و بخش‌هایی از این طرح اجرایی شده است و آنچه که مهم است، بر مبنای اصل نهم قانون اساسی تحت هیچ شرایطی نباید آزادی‌های مشروع مردم حتی به بهانه حفظ امنیت و تمامیت ارضی محدود شود.
  • ما انتظار داریم زمانی که شرایط کشور از آن شرایط ملتهب پائیز فاصله گرفته پلتفرم‌هایی که فیلتر شدند، باز شوند.
  • آقای مصری گفتند چندین جلسه کارشناسی درباره طرح داشته‌ایم اما این‌که بیاید در دستور کار قرار گیرد، من فکر نمی‌کنم در دستور کار باشد، مضاف بر این که مردم چالش‌ها و مشکلاتی را در حوزه معیشت و سبد کالاهای اساسی دارند. انتظار از مجلس این است که اولویت خودش را بر حوزه‌های معیشتی بگذارد و بعید می‌دانم طرح صیانت با آن حساسیتی که قبلا مطرح شد دوباره در دستور کار قرار گیرد.

پست بعدی

چرا سگ ها گردن های شان را کج می کنند؟

د مارس 20 , 2023
دیجیاتو نوشت: کج‌کردن سر در سگ‌ها یکی از رفتارهای نسبتاً رایج در پاسخ به دستورات انسان‌هاست، اما اکنون تحقیق جدیدی بیان می‌کند که این رفتار می‌تواند ناشی از سردرگمی حیوان باشد و شاید به سگ‌ها در به یادآوردن موارد مختلف، کمک کند. پژوهشگران دانشگاه اوتووش لوراند مجارستان در تحقیقی، ۴۰ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000