عدم پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان هم کار «جریان نفوذ» از آب درآمد!

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: این احتمال وجود دارد که فردی نفوذی در وزارتخانه یا سازمان برنامه و بودجه وجود داشته باشد که بخواهد به صورت عمدی در جامعه معلمان نارضایتی ایجاد کند.

عدم پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان هم کار «جریان نفوذ» از آب درآمد! کد خبر: 603246 | ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ ۲۰:۲۰:۵۲ اعتمادآنلاین |

احمدحسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: این احتمال وجود دارد که فردی نفوذی در وزارتخانه یا سازمان برنامه و بودجه وجود داشته باشد که بخواهد به صورت عمدی در جامعه معلمان نارضایتی ایجاد کند.

بهه گزارش دانشجو، وی تاکید کرد: اینکه ۷۰۰ هزار معلم و خانواده را در شب عید ناراضی و نسبت به نظام بدبین کنیم٬ به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید بررسی کنیم که مقصر اصلی تاخیر در پرداخت حقوق معلمان٬ آموزش و پرورش بوده و یا سازمان برنامه و بودجه. امکان دارد افرادی بخواهند از روی عمد٬ اقدام به ایجاد نارضایتی و تحریک معلمان و فرهنگیان بکنند

پست بعدی

پس از «بندبازی»؛«آوای جادویی» فرصتی دوباره برای از موسیقی حرف زدن

د مارس 20 , 2023
انتشار اولین قسمت از مسابقه استعدادیابی موسیقی «آوای جادویی» در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ در پلتفرم فیلم‌نت، به‌سرعت بحث‌های زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرد. با نگاهی به مجموعه محصولاتی که در طول نوروز ۱۴۰۲ در پلتفرم فیلم‌نت منتشر خواهند شد، به‌نظر می‌رسد که «آوای جادویی» می تواند تکمیل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000