عکس | گریلیش به دنبال “هایجک” هافبک مد نظر رئالی‌ها

عکس | گریلیش به دنبال "هایجک" هافبک مد نظر رئالی‌ها

پیامی که جک گریلیش هافبک انگلیسی منچسترسیتی برای جود بلینگام هافبک دورتموند منتشر کرده به شدت خبرساز شده است چرا که به نوعی سعی در تغییر نظر این بازیکن در مورد آینده اش داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مانوئل آکانجی مدافع سوییسی منچسترسیتی تصویری از خودش در اینستاگرام منتشر کرد که جود بلینگام که زمانی هم تیمی وی بوده است نیز برایش کامنت گذاشت. اما نکته عجیب این بود که گریلیش در پاسخ به هافبک انگلیسی دورتموند نوشت:"جود بلینگام، به منچسترسیتی بیا."

عکس | گریلیش به دنبال "هایجک" هافبک مد نظر رئالی‌ها

در حقیقت بلینگام یکی از مورد توجه ترین بازیکنان فوتبال اروپا در تابستان خواهد بود. عملکرد خوب این بازیکن در دورتموند و تیم ملی انگلیس باعث شده تا باشگاه های زیادی نظیر منچستریونایتد، لیورپول، منچسترسیتی و رئال مادرید به دنبالش باشند و برای خرید او تلاش کنند. به نظر می رسد که گریلیش با این پیام علنی سعی در جلب نظر این هافبک دارد تا ورزشگاه اتحاد را به سایر گزینه هایش ترجیح بدهد.

رئال مادرید یکی از جدی ترین مشتریان بلینگام است که تماس هایی با خانواده این بازیکن داشته است. البته پیشنهاد مالی رئال مادرید از سایر باشگاه ها پایین تر است و این بازیکن اگر بخواهد رئال مادرید را انتخاب کند، باید قید درامد بیشتر را بزند و این انتخاب را با قلبش انجام بدهد.

بیشتر بخوانید:

257 251

پست بعدی

اعلام قیمت فروش کارخانه‌ای خودروها در نیمه دوم فروردین

ش مارس 18 , 2023
ایسنا نوشت: نایب رئیس شورای رقابت از اعلام قیمت فروش کارخانه‌ای خودروها در نیمه دوم فروردین سال آینده خبر داد و تاکید کرد که در سال جدید بازار خودرو آرامش خواهد داشت و قیمت‌های بازار به تعادل می‌رسد. محمود دودانگه با بیان اینکه با توجه به مطالعات و بررسی‌های انجام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000