بازهم تیرِ صداوسیما درباره ساترا به سنگ خورد

شورای نگهبان «ساترا »را به رسمیت نمی شناسد.

بازهم تیرِ صداوسیما درباره ساترا به سنگ خورد کد خبر: 602753 | ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ۱۷:۴۰:۱۷ اعتمادآنلاین |

مهدی کوهیان کارشناس ارشد حقوق ارتباطات در توییتی از رد تکلیف صدا وسیما به تهیه آیین نامه رسیدگی به تخلفات وی او دی ها توسط شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، او نوشت: «شورای نگهبان بند الحاقی ۱ به تبصره ۹ لایحه ‎بودجه۱۴۰۲ در خصوص تکلیف ‎صداوسیما به تهیه آئین نامه رسیدگی به تخلفات ‎#VOD ها و تنظیم لایحه تاسیس ‎ ساترا را به جهت ماهیت غیربودجه‌ای، مغایر اصل ۵۲ ‎قانون اساسی شناخت. باز هم تیر ‎صداوسیما برای رسمیت دادن به ساترا به سنگ خورد.»

در همین رابطه تسنیم هم نوشت:«نمایندگان مجلس شورای اسلامی بند مربوط به تکلیف مجلس به صدا و سیما برای ارائه آیین‌نامه رسیدگی به تخلفات سکوهای انتشار صوت و تصویر فراگیر را ظرف یک ماه پس از تصویب بودجه از لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حذف کردند.»

پست بعدی

هشدار یک جامعه‌شناس؛ تهدید سلامت جامعه از نوار نقاله فروشگاه‌ها مشخص است

ج مارس 17 , 2023
یک پزشک و جامعه‌شناس با هشتک سوتغذیه، فقر و سلامت عمومی نسبت به تغذیه مردم و سلامتی‌شان هشدار داد. به گزارش خبرآنلاین، سیمین کاظمی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «روی نوار نقاله فروشگاه در یک محله متوسط، می‌توان به وضوح دید که عادات غذایی مصرف کنندگان تغییر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000