امدادرسانی به ۸ شهرستان در عملیات‌ جوی

امدادرسانی به ۸ شهرستان در عملیات‌ جوی

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی به هشت شهرستان در قالب چندین مورد عملیات جوی گفت: از ۴۸ ساعت گذشته تاکنون به ۲۵۳ نفر امدادرسانی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی، سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام عملیات جوی (آبگرفتگی، سیلاب و کولاک) از ۴۸ ساعت گذشته تاکنون، گفت: در این مدت زمان، ۱۶ استان کشور متأثر از شرایط جوی بود که هشت استان کشور نیاز به خدمات امدادی پیدا کردند.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: در این مدت زمان امدادرسانی به هشت شهرستان در قالب چندین مورد عملیات جوی، انجام شد.

وی با اشاره به این که به ۲۵۳ نفر امدادرسانی شد، ادامه داد: با کمک امدادگران جمعیت هلال‌احمر ۱۸ نفر از آبگرفتگی و سیلاب نجات داده شده و به مناطق امن منتقل شدند.

به گفته محمودی از ۱۷ واحد مسکونی نیز آب تخلیه شد.

سرپرست سازمان امداد و نجات اظهار کرد: در این مدت زمان ۱۷ تیم عملیاتی شامل ۷۰ امدادگر در عملیات جوی شرکت کردند که علاوه بر خدمات ذکر شده، ۲۳ دستگاه خودرو را از برف و کولاک نیز رها کردند.

کد خبر 5735291

پست بعدی

توییتر بروزرسانی داد؛ ویژگی های اینستاگرام به توییتر می آید!

ج مارس 17 , 2023
دیجیاتو نوشت: این ویژگی فعلاً برای کاربران iOS ارائه شده و آمار مربوط به آن کاملاً خصوصی است. توییتر شروع به نمایش معیار عمومی جدیدی برای کاربران خود کرده است. اکنون در کنار تعداد ری‌توییت‌ و لایک‌، شمارنده‌ای برای تعداد بوکمارک‌های هر توییت نیز وجود دارد که اگرچه درحال‌حاضر فقط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000