حادثه رانندگی در کنارگذر شمالی اراک ۲ کشته و یک مجروح برجا گذاشت

حادثه رانندگی در کنارگذر شمالی اراک ۲ کشته و یک مجروح برجا گذاشت

اراک- سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: حادثه رانندگی در کنارگذر شمالی اراک ۲ کشته و یک مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن فضلی با اشاره به اینکه عصر پنج شنبه حادثه رانندگی در کنارگذر شمالی اراک ۲ کشته و یک مجروح بر جا گذاشت، گفت: این حادثه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه کامیونت ایسوزو در کنار گذر شمالی اراک، بعد از جاده تره بار رخ داد.

وی افزود: در این حادثه رانندگی، راننده و سرنشین خودروی سواری پژو در دم جان باختند و راننده کامیونت ایسوزو راهی بیمارستان شد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: در این حادثه آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص امداد و نجات، زن و مرد فوت شده را از درون اتاقک در هم پیچیده پژو خارج کردند.

فضلی ادامه داد: همچنین نیروهای آتش نشانی راننده مصدوم کامیونت را با رعایت تمام نکات ایمنی خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی خاطر نشان کرد: علت این حادثه از سوی پلیس اعلام و اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 5735065

پست بعدی

شمار جانباختگان زلزله در ترکیه به 50هزار نفر نزدیک شد

پ مارس 16 , 2023
جماران نوشت: رئیس جمهور ترکیه گفت که ۱۴ میلیون نفر به شکل مستقیم از این زلزله آسیب دیدند. به نقل از روسیا الیوم، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که شمار قربانیان زلزله ماه فوریه در این کشور از ۴۹ هزار نفر فراتر رفت. اردوغان همچنین گفت که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000