حوادث چهارشنبه سوری در سمنان ۲۲ مصدوم بر جای گذاشت

حوادث چهارشنبه سوری در سمنان ۲۲ مصدوم بر جای گذاشت

سمنان- سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه حوادث چهارشنبه سوری در حوزه مدیریت این دانشگاه ۲۲ مصدوم بر جای گذاشت، گفت: از این تعداد دو نفر بستری هستند.

پژمان قرائیان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه حوادث چهارشنبه آخر سال در حوزه تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان ۲۲ مصدوم بر جای گذاشته است، ابراز داشت: در این حوادث فوتی گزارش نشده است.

وی ضمن بیان اینکه بیشترین مصدومان با ۱۲ نفر متعلق به شهر سمنان بوده است، افزود: در گرمسار هشت نفر و مهدی‌شهر نیز دو نفر مصدوم شدند.

سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه بیشتر مصدومان از ناحیه سر، صورت و دست مصدوم شدند، ابراز داشت: رعایت نکات ایمنی و عدم استفاده از مواد محترقه خطرناک می‌توانست چهارشنبه آخر سال را برای این افراد به تلخی نکشد لحظه‌ای بی احتیاطی باعث شد تا عوارض برخی از این مصدومیت‌ها تا پایان عمر گریبانگیر افراد شود.

قرائیان ضمن بیان اینکه ۱۶ مصدوم به صورت سرپایی به درمانگاه‌ها و مراکز درمانی مراجعه کردند، تصریح کرد: شش مصدوم با اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌ها انتقال یافتند.

وی ضمن بیان اینکه دو مصدوم در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان بستری و تحت درمان هستند، افزود: جایگزین کردن سنت‌های نیکو به جای شادی زودگذر و هیجانات کاذب و خطرناک ناشی از مواد محترقه می‌توانست از بروز این پیشامدها پیشگیری کند.

کد خبر 5733748

پست بعدی

رازگشایی زلزله شناس هلندی از مدل پیش‌بینی‌هایش/ ادعای زلزله قوی تر از زلزله ترکیه!

چ مارس 15 , 2023
فرانک هوگربیتس چهره مشهور فضای مجازی که این روزها نامش با زلزله گره خورده است، بر چه مبنایی دست به پیش‌بینی می‌زند؟ غزال زیاری- فرانک هوگربیتس هلندی، فردی است که چند روز قبل از وقوع زلزله مرگبار در مرز ترکیه و سوریه درروز ششم فوریه، چنین زمین لرزه ای را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000