از فداییان اسلام تا فداییان خلق در شماره جدید نسیم بیداری

از فداییان اسلام تا فداییان خلق در شماره جدید نسیم بیداری

در تازه‌ترین شماره مجله نسیم بیداری طی دو پرونده مفصل، آرا و عملکرد «جمعیت فداییان اسلام» و «چریک‌های فدایی خلق» به‌عنوان دو جریان سیاسی مسلحانه دوره پهلوی دوم واکاوی شده‌ و با طرح پرسشی اساسی تحت عنوان «تروریست یا انقلابی؛ فداییان که بودند؟» تلاش شده است از دل خوانش‌های متعارض درباره این گروه‌های سیاسی، تصویری دقیق و منصفانه از آنها ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همچنین در پرونده‌ای با عنوان «از رنجی که می‌بریم» ضمن بررسی معضلات جامعه کارگری، چشم‌اندازی از وضعیت این قشر در آینده نزدیک ارائه شده است.
همراهان شماره ۱۰۷ نسیم بیداری نام‌هایی شناخته‌شده‌اند که از آن جمله می‌توان به یرواند آبراهامیان، مازیار بهروز، سیدمرتضی مستجابی، کورش زعیم، انوش صالحی، علیرضا محجوب، منوچهر رزم‌آرا، بهمن تقی‌زاده، اکبر معصوم‌بیگی، حسین راغفر، هارون یشایایی، هوشنگ ماهرویان، علی خدایی، مسعود کوهستانی‌نژاد، حسن صادقی، حسین کمالی و… اشاره کرد.
نسیم بیداری را می‌توانید از کیوسک‌های مطبوعاتی تهیه کنید.

۲۵۹۲۴۷

پست بعدی

اینفوگرافیک | در زمان آتش‌سوزی چه کار کنیم؟

س مارس 14 , 2023
اگر در شرایطی قرار گرفتیم که با آتش‌سوزی در خانه روبرو شدیم، بهتر است نکته‌های حیاتی برای مدیریت بحران را رعایت کنیم. منبع: تبیان

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000