وقوع حریق در یک مغازه به‌دلیل آتش‌بازی در سه راه دلاوران

وقوع حریق در یک مغازه به‌دلیل آتش‌بازی در سه راه دلاوران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حریق در یک مغازه به‌دلیل آتش‌بازی خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومیت نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: ساعت ۲۰:۱۰ وقوع یک مورد حریق در سه راه دلاوران به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و متعاقباً آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: در محل حادثه مشخص شد که تعدادی از افراد جلوی یک مغازه لوازم خانگی مشغول آتش بازی بودند که آتش این مواد موجب جرقه تابلوی مغازه و آتش گرفتن بخشی از مغازه شده که خوشبختانه مصدومیت نداشته است.

وی اظهار کرد: همچنین در ساعت ۲۰:۵۰ در جاده ورامین، جنب مجتمع مارگارین طبقه منهای یک یک ساختمان مسکونی دو جوان ۱۴ ساله در حین حمل مواد منفجره بودند که مواد منفجر می‌شود.

ملکی عنوان کرد: همسایه‌ها دو جوان را به مراکز درمانی برده و اعلام کردند این دو جوان آسیب شدیدی خصوصاً در چشم دیده اند.

کد خبر 5733595

پست بعدی

ببینید | صحبت‌های ژنرال مصری درباره احتمال جنگ ایران و اسرائیل

س مارس 14 , 2023
کارشناس صهیونیست در برنامه‌ای گفت: چون جهان عرب فهمید ایران قدرتی است که امکان شکست آن وجود ندارد به فکر صلح با ایران افتاد.همانطور که در انگلیسی می گویند اگر نمی توانی آنها را شکست دهی به آنها بپیوند. ژنرال بازنشسته مصری در ادامه گفت: از ارتباط ایران و عربستان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000