سخنگوی هلال‌احمر در طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ انتخاب شد

سخنگوی هلال‌احمر در طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ انتخاب شد

وحید سلیمی‌به عنوان سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال احمر انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هماهنگی طرح «امداد و نجات نوروزی» و طرح «خدمات بشردوستانه نوروزی» با حضور رئیس جمعیت، معاونین و مدیران عالی ستادی و مدیران عامل استانی از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس ساختمان ستادی صلح با جمعیت‌های هلال احمر سراسر کشور، برگزار و وحید سلیمی‌به عنوان سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال احمر انتخاب شد.

پیر حسین کولیوند رئیس این جمعیت در جریان این جلسه مهم‌ترین نکات برگزاری طرح‌های نوروزی هلال احمر را مطرح کرد و تعدادی از حاضران گزارشی از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ارائه کردند.

طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر همچون سال‌های گذشته از ۲۴ اسفندماه آغاز و در ۱۵ فروردین سال جدید به اتمام می‌رسد. در نوروز امسال سازمان امداد و نجات هلال احمر در جاده‌های کشور و ورودی شهرها با رشد ۴۶ درصدی پایگاه‌ها و نیروهای امدادی در خدمت مردم است و یک هزار و ۴۶۵ پایگاه ثابت و موقت آماده پاسخگویی به حوادث خواهند بود.

جوانان عضو هلال احمر نیز در نوروز ۱۴۰۲ طرح‌هایی آموزشی، فرهنگی و هنری مختلفی را برای همه رده‌های سنی از کودکان تا بزرگسالان تدارک دیده‌اند که مجموعه خدمات آن‌ها با نام «طرح بشردوستانه نوروزی» شناخته می‌شود.

کد خبر 5731021

پست بعدی

از راه اندازی ۱۶۰۰ پایگاه تا فعالیت ۲ میلیون نیروی پشتیبان

ی مارس 12 , 2023
رئیس جمعیت هلال احمر از راه اندازی ۱۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار در جاده‌های کشور و فعالیت بیش از ۲ میلیون نیروی پشتیبان در طرح‌ ملی خدمات نوروزی خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در مانور بزرگ ملی خدمات نوروزی اظهارداشت: ۱۶۰۰ پایگاه ثابت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000